mitäs seuraavaksi.. haluan eron mutta asiassa monia ongelmia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietteliäs"

Vieras
ensinnäkin talosta on velkaa 70 000 ja talon arvo on 50 000, syynä se et talo oli ylihinnoiteltu aikoinaan mut me ei sitä tajuttu ja nyt tääl on talojen hinnat laskenu.

meil kolme lasta, joista yksi on erityinen, on moninaisia oppimisvaikeuksia.

mul 3-vuorotyö eli en voi ottaa itse lapsia koska mies ei tule auttamaan mua lasten hoidossa eli lapset jäisi isälleen.

miten saan kirjallisen luvan tavata lapsia kun mulla tuollainen työ? mites nuo elatusmaksut, paljonkohan 2400 e nettotuloista joutuu maksaan niitä? vaatiiko sossu tietyn kokoisen asunnon, riittäisikö aluksi kaksio vai pitääkö olla kolmio, et saan lapset mulle yökylään?

mies ei vielä tiedä ja voi olla et joudun duunnitteleen kaiken etukäteen ennen kuin kerron erosta.

henkisesti olen nyt ihan poikki ;(

kannattaisko sinun ensiksi hankkia asunto?
sit kertoa miehelle ja koittaa hänen kanssaan sopia miten lasten tapaaminen sujuisi?
sitten käytte sossussa sopimassa asiat ja siitä se lähtee.

tsemppiä, outoa kyllä, ettet ota lapsia itsellesi, ovatko lapset minkäikäisiä?
etkö voisi saada toisenlaista työtä?

no kai se asunto pitäis hommata..
en voi ottaa lapsia koska en voi heitä hoitaa kun olen 3 vuorotyössä sekä viikonloppuisinkin...

toista työtä ei tääl saa, hyvä vaan kun on töitä.

ehkä mä ehdotan tuolle miehelle et asutaan yhdes mut erotaan, kokeilis aluksi sillein. en tiedä, eb´n jaksa vaan ajatella :/

"ehkä mä ehdotan tuolle miehelle et asutaan yhdes mut erotaan, kokeilis aluksi sillein. en tiedä, eb´n jaksa vaan ajatella :/"

Mitkä asiat ovat niitä joihin elämässäsi olet kyllästynyt/väsynyt, kun ajattelet että tuo toisi niihin helpotuksen, vaikka nyt sitten vaan aluksi.

No ihan ekana kannattais puhua sille puolisolle ja koittaa vaikka terapiaa. Kuulostaa siltä että olet väsynyt ja uupunut elämäntilanteessa ja se jotenkin heijastuu teidän suhteeseen pahasti.

Kuumimmat

Yhteistyössä