Mitäs tää nyt sit on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viuhti81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viuhti81

Jäsen
29.04.2007
118
0
16
Mistä ihmeestä voi johtua todella runsas valkovuoto.välillä se on vähän verensekaista ja olen luullutkin menkkojen alkaneen... Pitääkö nyt tämmösenkin asian kanssa vääntäytyä lääkärille. Mulla on pientä menkkamaista kipua mut mitään hajuja ei ole tossa tökötissä mitä ulos tulee. taitaa olla hormonit sekasin aina vaan,edelliset menkat oli olemattomat eikä seuraavien pitäs viel tulla... ja nyt välillä huomaan et rinnoista tihuttaa maitoa,vaikka imetyksen lopetin viime vuoden heinäkuussa. Huoh...on se niin ihanaa olla nainen...

Alkuperäinen kirjoittaja JMK:
jaa-a, vaikea sanoa kun en ole lekuri :D mutta odotteleppa vielä hetken aikaa minne suuntaan oireet menee ja sitten kipaiset neuvolaan tai lääkärille.

Juu,mä tiedän et vähän hassu paikka kysellä tälläsiä,mutta toisaalta jollain on saattanut olla samaa. Mietin juuri sitä et pitääks tästä jo huolestua vai olla huolestumatta,tätä nyt tän viikon ollut.

On sulla paljonkin niitä kipuja ja onko toisella puolella alavatsaa enemmän? Mulla nimittäin suurentunut kysta oireili tiputteluvuodolla ja oikeanpuolen alamahakivulla. Mutta maitoa ei kyllä rinnoista tullut.