Mitäs täällä on viikossa tapahtunu, kun mä olen ollut pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tirsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tirsku

Aktiivinen jäsen
03.07.2009
4 681
0
36
Kertokaa ihmeessä kaikki juorut, mulla on vakava palstapuutostila :D Kuka on saanu bannia, kuka on tehny yllätysplussan ja mikä tärkeintä: mikä on ollu viikon pääpuheenaihe?

Koneesta kämähti laturi ja pöytäkone jumii, joten oon joutunu sitten kärsimään. Voi niitä vieroitusoireita, käsien vapinaa, ahdistusta ja kamalia unia siitä, että palsta on suljettu sillä aikaa kun mä olen pois :ashamed:

ei mitään epätavallista :snotty: ainakaan mun tietääkseni :D Paitsi joku harmaa sai tietää olevansa raskaana 20+ viikolla eikä kuulemma ollut harrastanu seksiä kuukausiin :xmas:
ootas mä etin sen ketjun jos sua kiinnostaa..

muoks. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1542217,250#m17691385

Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
ei mitään epätavallista :snotty: ainakaan mun tietääkseni :D Paitsi joku harmaa sai tietää olevansa raskaana 20+ viikolla eikä kuulemma ollut harrastanu seksiä kuukausiin :xmas:
ootas mä etin sen ketjun jos sua kiinnostaa..

muoks. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1542217,250#m17691385

joo, tän mä kerkesin bongata jo etusivulta. onko tuo nyt niin tavatonta, kaveri oli viidennellä kuulla kun kuuli lääkäriltä olevansa raskaana, menkat oli tullu kellontarkasti. no sillä sentään oli ukko kotona, että mistään pyhästä hengestä (tai pyyhkeestä) se ei ollu tiinehtyny

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää menee niinku kauniissa ja rohkeissa, mistään et jää paitsi, jos oot viikon katsomatta.

kun musta tuntuu aina siltä, että jos mä oon päivän pois palstalta, niin täällä on tapahtunu vaikka mitä ihmeellistä. missaan kaikki hyvät provot ja parhaat naurut

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:
Eilinen oli aika mielenkiintonen. Muutama ketju taidettiin poistaa tappelun ja/tai rasismin takia.

No niin tietty, mä oon taas missannu kunnon kähinät :headwall: ja tänään ei tunnu tapahtuvan mitään |O

Ikävä kyllä, näin on. En mitenkään halua kääntää veistä haavassa tai mitään, mutta eilinen oli kyllä sellanen päivä, että melkei ketju ku ketju, nii jostai känättiin. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Eilinen oli aika mielenkiintonen. Muutama ketju taidettiin poistaa tappelun ja/tai rasismin takia.

No niin tietty, mä oon taas missannu kunnon kähinät :headwall: ja tänään ei tunnu tapahtuvan mitään |O

Ikävä kyllä, näin on. En mitenkään halua kääntää veistä haavassa tai mitään, mutta eilinen oli kyllä sellanen päivä, että melkei ketju ku ketju, nii jostai känättiin. :/

Mitä opimme tästä, mene sitten vaikka kaverille palstailemaan jos oma koneisto ei oo kunnossa. :D

(Ja nyt mä sitten ihmettelen miksen käyny Äreen koneella kun siellä eilen notkuin :headwall: )

Yhteistyössä