Mitäs tänään ohjelmassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tarkoitus oli käydä aleja tutkimassa, ulkoilla, käydä ruokakaupassa mutta ollaankin sitten sisällä, kun tuo pienempi kuumeessa ja räkäinen kun mikä :/ eli uusi ohjelma, viihdyttää kyllästynyttä 3 vuotiasta joka haluisi pihalla, kanniskella ja hoitaa kipeää 1,5 v.tä ja penkoa kaappeja jos löytyis jotain ruokaa :) mies tulee tietysti tänään vasta illalla lasten nukkumaanmenon jälkeen kotiin, niin ei pääse isompi ulos ollenkaan. Ellei sitten pikaisesti ole pakko sinne kauppaan lähteä.

Onneksi meillä on suklaata, salaa käyn välillä keittiönkaapeilla ettei lapset nää.

Oikeastaan löhöpäivästä tulikin aika touhukas. Juuri tultiin ulkoa hommista, pistin pyykkikoneen hurisemaan. Kotityöt täällä sisällä odottaa, saapahan sitten viikonlopun keskittyä ihan muuhun kuten pieneen pintaremonttiin omassa työnurkkauksessa :)

Tuossa pienimmän päikkäreiden jälkeen lähdetään ystäväperheen luokse kylään.

Aamusta siivoilin, äsken järjestelin myö ulkovaraston. Nyt oottelen että mies ja poika tulee luistelemasta niin lähden ruokakauppaan ja samalla voisi käydä kattomassa löytyykö alesta mitään ostettavaa.

Aamulla kävin salilla muun perheen vielä nukkuessa. Sitten lähdettiin koko perhe pulkkamäkeen. Nyt mies vuorostaan lähti salilla ja minä vahdin tässä vieressä lasten askartelua. Illan suunnitelmista ei vielä tietoa.

olen vain ollut, keitin seisoppaa. lapset ulkoili serkkunsa kanssa kolme tuntia joten ei edes ulkona tarvinnu käydä. aamulla tein tosin lumityöt jo viideltä kun traktori lämpes siihen. illalla lämmittelen ulkosaunana kun muksut ystävälisesti vei sinne puita.

Vauvan kanssa olen ollut ja tilannut netistä valokuvia paperikuvina. Siihen menikin tovi.
Tänään on vähän löysempi päivä kun olen viimeiset kaksi päivää sivonnut ja pyykännyt mattoja myöden. Joulukoristeetkin siivoilin jo suurimmilta osin eilen.

Muuttolaatikoiden purkausta ja paperiroskan polttoa takassa. Muksun kans ulkoiltiin yhdessä aamupäivästä, nyt se keskenään laskee liukurilla tossa pihassa. Mies tulee myöhään kotiin, saa nähdä nähdäänkö tänään ollenkaan. Kai tässä tarttis jotenkin orientoitua ruokaa lämmittelemään, mutta sitten vasta,kun muksu niin itse vaatii.

Olen pessy pyykit ja tiskit, vaihtanu verhot, tehny muksuille ruoat ja ulkoiluttanu ja siivonnu vaatekaapin. On niin tylsää ja pitkäveteisiä nämä välipäivät, pääsispä ees töihin :(

Yhteistyössä