Mitäs tästä ajattelette...? Antakaa mulle hyviä neuvoja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

villiäinen

Aktiivinen jäsen
28.04.2008
1 139
0
36
Mun on nyt pakko tuon toisen aloituksen rohkaisemana kysyä kanssa,mitä te neuvoisitte mua tekemään... Se, kenestä tässä puhun, tunnistaa itsensä varmasti ja kiva olisi jos vastaisi sitten tätä kautta.
Eli..mun rakas siskoni ei enää vastaa mulle puhelimeen, viesteihin eikä mihinkään ja syystä ei ole mitään tietoa. En ole tietääkseni mitään pahaa tehnyt,loukannut tai muutakaan. Olen syytä tiedustellut, kuulumisia kysynyt, pyytänyt että nähtäisiin...nyt kohta 2kk ajan, saamatta mitään vastausta. En haluaisi antaa ollakaan,koska kyseessä kuitenkin siskoni joka on mulle erittäin rakas ja tärkeä. En vaan tiedä enää mitä teen, en viitsi ahdistellakaan. Mitä minä voin tehdä, vai enkö mitään?

Saa mutta miä en ole ihan varma onko tää ihan oikea paikka jutella tästä. Siä et ole tehnyt mitään pahaa, kukaan ei ole. Miä en ole halunnut nähdä yhtään ketään enkä ymmärrä miksi kaikki olettaa tehneensä jotain väärin jos miä haluan olla vaan yksin =) Tokihan miä voisin vastata :whistle: Mutta tiiät varsin hyvin ettet mitään ole tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Saa mutta miä en ole ihan varma onko tää ihan oikea paikka jutella tästä. Siä et ole tehnyt mitään pahaa, kukaan ei ole. Miä en ole halunnut nähdä yhtään ketään enkä ymmärrä miksi kaikki olettaa tehneensä jotain väärin jos miä haluan olla vaan yksin =) Tokihan miä voisin vastata :whistle: Mutta tiiät varsin hyvin ettet mitään ole tehnyt.

No ei varmaan ole oikea paikka jutella,mutta vaikea se on missään puhua jos ei mitään yhteyttä mitään kautta saa :( Ja juuri siksi sitä kai moni voi olettaa, että on joku joka mättää, jos yht´äkkiä ihminen ei enää vastaa ollenkaan viesteihin taikka puhelimeen..Helpompi ois varmaan ollut ymmärtää, jos olisit vaikka ilmoittanut että haluat olla rauhassa.

Vielä oisin kysynyt,että vieläkö haluat jatkaa rauhassa olemista ja otatko vaikka yhteyttä sitten kun olet valmis..Kerro jonnille paljon terkkuja,annan sen synttärilahjan hanneksella sitten maanantaina niin antakaa jonnille ja kertokaa paljon onnea.

Yhteistyössä