V
vierailija
Vieras
Mä oon nyt aika paljon tuijotellut instagrammia ja lukenut juttui siellä.. ni onhan paolalla pointtinsa. Suuri osa tyytyy mainostamaan jotain turhia tuotteita ja pukeutuu niukasti ja peppu ja tissit tyrkyllä. Sit esi kerrotaan et mulla on trauma. Mut ei kerrota mitä se trauma pitää sisällään? Ja mikä siinä vetää sen mielen syvyyksiin. Mitkä on ne todelliset ajatukset silloin kun se trauma tulee pintaan. Harva jakaa niitä omia opetuksiaan ja niitä läksyjä mitä oppinut itse elämästä joka voisi olla kullan arvoista tietoa lapsillemme. Tai sit ne ongelmat tuotteistetaan ja rahastetaan ongelmilla kuin jaettaisiin ilmaiseksi kaikille. Ku kerrotaan kokevamme pahaaoloa mutta ei kerrota niitä asioita ja ajatuksia ja niitä mikä oli se keino että pääsi vaikean asian lävitse. Siis puheen tasolla jos korjausta tapahtunut. Niin musta olisi rohkeaa kertoa näistä syvistä keskusteluista koska vain silloin toinen voi hokaa et hei mulla olikin sama ongelma? Saisi niitä oivalluksia ehkä ja uskallettaisiin avaa sitä ajatusmaailmaa mikä johti mihin. Sit yleisö ei tuomitsisi edes sitä sairaintakaan ajatusta. Ja tarkotan tällä sitä tyyliin et kertoo vaik et ääni sanoo et oot sairas runkkari ja susta ei ole mihkään tapa ittes tai muuta tollasta vaan niistäkin voisi jutella eikä se että sanoo ääneen pahatkin asiat tarkoita että tekisi niin. Vaan olisi alastomana kaikkien edessä rohkeena. Se on iso pelko. Mut se voi olla tie eheyteen ja aitoon rakkauteen. Jos emme ole kaikkinemme edessä tarjoamme vain valhetta muille ja onko valheellinen influenceri sitten hyvästä nuorisollemme? Jotka alkaa elää valheellisessa maailmassa kun influecerit eivät ole jakaneet kaikkea myös sitä täydellistä epätoivoa ja sykkyyttä jota pitää sisällään?.
Kosketuspinta todellisuuteen häviää? Ja koska todellisuus häviää ja tulee painetta jonka feikkielämämme on muille aiheuttanut yhä enempi tippuu pois ja syrjäytyy koska kokee itsensä vajavaiseksi . Sit on monia hyviäkin vaikuttajia mut nekin hyvin huonosti kertoo esim omista huonoista luonteenpiirteistään. Esim tämän takia meidän kaveruusmeni pilalle koska jätin velat maksamatta ja tunnen siitä häpeää ainakun näen hänet. Siksi minusta tuli hiiri hänen seurassaan ja negatiivisuuden aura tuli välilemme minun käytökseni takia. Sit moni jakaa samoi onlinereita mitä joku "suuri" ajattelia on joskus sanonut. Moni tyytyy vähäpukeisiin kuviin itsetään ja sit samalla märehditään ulkonäköpaineiden kanssa joka turhaan heikentää itsetuntoa.
Musta olisi kiva lukea niitä omia ajatuksia olkoon millaisia tahansa. Joo ja on kiva lukea arkisista asioistakin ei kaiken tarvii olla koko aikaa mitään erikoista
. Mitä te olette mieltä näistä vaikuttajista?.
Ainiin ja se ei ollut hyvä että paola ei juttujen mukaan maksa kunnolla ja kierrättää ilmaistyövoimaa.
www.seiska.fi
Kosketuspinta todellisuuteen häviää? Ja koska todellisuus häviää ja tulee painetta jonka feikkielämämme on muille aiheuttanut yhä enempi tippuu pois ja syrjäytyy koska kokee itsensä vajavaiseksi . Sit on monia hyviäkin vaikuttajia mut nekin hyvin huonosti kertoo esim omista huonoista luonteenpiirteistään. Esim tämän takia meidän kaveruusmeni pilalle koska jätin velat maksamatta ja tunnen siitä häpeää ainakun näen hänet. Siksi minusta tuli hiiri hänen seurassaan ja negatiivisuuden aura tuli välilemme minun käytökseni takia. Sit moni jakaa samoi onlinereita mitä joku "suuri" ajattelia on joskus sanonut. Moni tyytyy vähäpukeisiin kuviin itsetään ja sit samalla märehditään ulkonäköpaineiden kanssa joka turhaan heikentää itsetuntoa.
Musta olisi kiva lukea niitä omia ajatuksia olkoon millaisia tahansa. Joo ja on kiva lukea arkisista asioistakin ei kaiken tarvii olla koko aikaa mitään erikoista
Ainiin ja se ei ollut hyvä että paola ei juttujen mukaan maksa kunnolla ja kierrättää ilmaistyövoimaa.
Ivana Helsinki jättikohun keskellä! Paola Suhonen laukoi törkykommentteja - sometähdet järkyttyivät: "Siis mitä h*lvettiä oikeasti"
Mmiisas ja lukemattomat muut ovat ottaneet kantaa Paola Suhosen kommentteihin.