Mitäs teidän päivään kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
[video=youtube;5g8ykQLYnX0]http://www.youtube.com/watch?v=5g8ykQLYnX0[/video]

Tätä kappaletta täällä kuuntelen ilolla :D Eka biisi "uudelta" Nightwish:ltä joka oikeesti iskee ja iskee meinaan täysillä. Kylmiäväreitä menee pitkin kroppaa kun tää alkaa soimaan ja tulee hyvä mieli. :D

Tänään pitäis pestä pyykkiä ja tiskit laittaa. Eilen olin laulutunnilla ja nousi fiilikset ihan kattoon, kun tajusin että osaan vielä sittenkin laulaa :)

Olikohan se yläG (mikä hitto sen hieno nimi nyt sitten olikaan) mihin asti ääni riitti kylmiltään, ennen ku alko tärisemään :D(jännitin niin paljon, että puolet meni ohikorvien kun keskityin hengittämään ilman että pyörryn) :laugh: :ashamed:

Hyvä fiilis on.. :)

Mitäs te tänään puuhailette? Onko ilon tai surun aiheita?

Mä oon tainnut saada pöpön tai sitten se tuntuu sille kun valvoin yön.... Sen verran pitää muokata, et tää video on piristänyt kyllä tässä :) Aivan ihania poikia :heart:

[video=youtube;sxg6I8CCFPY]http://www.youtube.com/watch?v=sxg6I8CCFPY&list=FLDqlAeAs2dJBxX01u1T5jUw&index=1&feature=plpp_video[/video]

Viimeksi muokattu:
Kovasti tulee Lacrimosa mieleen tuosta uudesta Nightwishistä... Ei paha.

Odottelen, että saan lähteä äijää heittämään kaverinsa kyytiin ja samalla reissulla hoidettua sen tuhannen skiljoonaa muuta juttua.

Töitä, ruokaostoksia, ehkä leivon pari kuivakakkua, silitän pari liinaa, pesen pyykkiä, entiset kuivumassa olleet kaappiin, etsin kirpparille myytävää, illalla salkkarit.

Mulla synttärit, ja la ylihuomenna. Eli ei mitään ihmeellistä. Koiran kanssa lenkkeilyä ja imuriakin vois vielä heilutella. Illalla herkutellaan lasten kanssa ja katotaan telkkua. Ja kaupassa tarvii käydä.

Mulla tulee myös väreitä tosta Nightwishin uudesta veisusta, inhon väreitä...
Oi miksi tuon Aneten pitää laulaa.. olisi Marco vaikka laulanut koko laulun, olisi varmasti ollut kuunneltava.

Katsoin tänä aamuna Twilight breaking dawn elokuvan. Sekin oli vähän tökö. Eetvartti rumistuu joka elokuvan jälkeen, eikä tässä oikein tapahtunut mitään... Toivottavasti toisessa osassa on enemmän jotain äksöniä :)

Lunta tulee ja vauva mylttää kylkiluihin, hikkakin sillä tuntuu olevan.

Mitähän sitä söisi :(

Täällä yritän gradua vääntää, mut en oikein pysty keskittymään.. Hyppelen ees taas ja palstallakin ihan liikaa :ashamed:
No kohta taidan oikeesti alkaa viikonlopun viettoon: haen muksut kotiin, syödäään ja lähdetään kaupoille :saint:

Tässä teille hjyvä perijantaipiisi:

[video=youtube;7DAn3Whe9PI]http://www.youtube.com/watch?v=7DAn3Whe9PI[/video]

[QUOTE="nanna84";25100704]Mulla synttärit, ja la ylihuomenna. Eli ei mitään ihmeellistä. Koiran kanssa lenkkeilyä ja imuriakin vois vielä heilutella. Illalla herkutellaan lasten kanssa ja katotaan telkkua. Ja kaupassa tarvii käydä.[/QUOTE]

Onnea! :flower:

On mun mielestä Aneten ääni kehittynyt vaikkei olekaan ehkä tarpeeksi ponteva ja voimakas naisääneksi...mun mielipide siis. Levyä odottelen :)
Vkl ollaan ns. perheleirillä ja odotukset on korkealla, kunpa saisi uusia tuttavuuksia!
Vesisateet vois jo loppua ja lumi pikkupakkasten kera saapua kiitos :)

Valitettavasti meidän viikonloppu alkoi riitelemisellä... :( Ihan paska ja epäonnistunut olo, kun tällä tavalla päivä alkoi...

Puhumista riittää illaksi, kun töistä palaillaan... Vaihteeksi näin. Toivotaan, että vielä viikonloppu on pelastettavissa.

Yhteistyössä