mitäs teillä on tänään syöty ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
mie söin aamupalaksi paahdettuja ruispaloja juustolla ja join omenamehua, mies joi kahvia ja söi ruispaloja ilman paahtamista, tyttö weetabixejä ja omenamehua.
välipalaksi tyttö sai appelsiinilohkoja ja sämpylän, mie söin vanilijarahkan.
päivälliseksi oli lasagnea kera raejuuston & punajuurien , jälkiruuaksi nautiskeltiin aino-lakritsijäätelöä.
mies keittää tuossa kohtapuolin yövuoroon lähtö- kahvit ja myö tytön kanssa varmaan vielä väännetään täytetyt sämpylät sekä kuumaa kaakaota iltapalaksi...

Viimeksi muokattu:
aamupala: neljä paahtoleipää oivariinilla ja tuoremehua

"lounas": helemäpiltti ja banaanijogurtti

"välipala": sipsien jämät + 2 paahtoleipää

päivällinen: makaroni-kasvis-pata + maitoa

aamupala: kahvia, vettä ja tomaattiruispala
välipala: kahvia, vettä ja salaatti-juustovoileipä
myöhäinen lounas: pala keäskurpitsamunakasta ja kaalisalaattia, kahvia ja vettä
päivällinen: kaalisalaattia, perunasalaattia ja linssipivi, kermaviilikastiketta, vettä ja kahvia
iltapala: teetä ja voileipä, kai

Itse olen tänään syönyt salaattia aamupalaksi, päivällä eilisistä uusista perunoista tehtyjä paistinperunoita ja niiden kanssa jauhelihaa, ja nyt söin hetki sitten pari ruisleivän siivua, joissa oli päällä lounassalaattia. Tiedän, aika vähän olen syönyt tänään, melkeimpä koko päivä mennyt kahvin voimalla, kun ei ole mukamas ehtinyt syömään.

hmmm.....mä aamulla munkin:Dpäivällä n.yhden aikaan kaksi paahtista juustolla,palvikinkulla ja kurkulla+kahvia,äsken mozzarellapastaa(pussista),battery.
tyttö aamupalalla leipää+banaania,päivällä pyttäriä+leipää maidon kera,iltaruualla pastaa ja iltapalana viilistä yms.

Aamupalaksi/lounaaksi pari nakkia, omena, proteiinishake ja pari maapähkinää.
Päivälliseksi fetasalaattia ja kanamunakasta.
Iltapalaksi avokadoa ja jotain muuta vielä, kunhan keksin.

Yhteistyössä