Mitäs teillä tänään syödään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Meillä oli tänään lounaaksi merimiespihviä,kurkkua,tomaattia,Feelix tuorekurkku ja punajuurisalaattia ja jälkiruuaksi sellaista mansikkahillo- kermahyytelökerroshässäkkää.:D
Päivällistä en viellä tiijä.
Mitäs teillä on ruokalistalla tänään?

Lounaaksi oli itse tehtyjä sämpylöitä, kinkkua, juustoa, tomaattia ja kananmunia.

Päivälliseksi tehdään yhdessä sushia kylmäsavulohesta, tuorejuustosta, kurkusta ja avokadosta.

Minä kanaa ja riisiä oriental chili kastikkeella,

Tytöt kanaa ja muusia,

Mies lihaa ja riisiä punaviinikatikkeella,

Poika lihaa ja lohkoperunoita,

Kaikille lisukkeeksi kasviksia.

Minä kanaa ja riisiä oriental chili kastikkeella,

Tytöt kanaa ja muusia,

Mies lihaa ja riisiä punaviinikatikkeella,

Poika lihaa ja lohkoperunoita,

Kaikille lisukkeeksi kasviksia.
Miksi teillä kaikilla on eri ruuat? En kysy pahalla,ihan vaan mielenkiinosta,onko jotain ruokaallergiaa vai miksi?=)

Aamupalaksi/lounaaksi 2 kuppia kahvia kookosöljyllä, runsaassa voissa paistettu parsanippu sitruunalla ja majoneesilla sekä pätkä chorizoa.

Välipalaksi kaksi kuppia kahvia kookosöljyllä, iso avokado ja pikasuklaa

Päivälliseksi/iltapalaksi 4 kokomunan ja 2 keltuaisen kokkeli majoneesilla, lasi punaviiniä.

Aamupalaksi/lounaaksi 2 kuppia kahvia kookosöljyllä, runsaassa voissa paistettu parsanippu sitruunalla ja majoneesilla sekä pätkä chorizoa.

Välipalaksi kaksi kuppia kahvia kookosöljyllä, iso avokado ja pikasuklaa

Päivälliseksi/iltapalaksi 4 kokomunan ja 2 keltuaisen kokkeli majoneesilla, lasi punaviiniä.
Saako udella miksi kookosöljyä kahvin kanssa?

Saako udella miksi kookosöljyä kahvin kanssa?

Olen maidottomalla imetysdieetillä, enkä voi laittaa maitoa/kermaa. Musta kahvi on ihan jees, mutta mun mielestä toi kookosöljy sopii tosi hyvin kahviin, niin käytän sitten sitä :) Ja terveellistäkin tuo kookosöljy on.

(Ja nyt kun joku kysyy, niin joo, valehtelin. En oikeasti paistanut sitä parsaa voissa, vaan gheessä, joka on siis voita, josta on keitetty proteiinit pois, eikä se siksi aiheuta reaktiota maitoallergiselle.)

Tein lounaaksi "murusoosia", eli jauhelihakastiketta pottujen kostukkeeksi, jota en muuten ole tehnyt viimeksi, kun varmaan kaksi vuotta sitten ja voi venäjä, että oli namia! :D

Yhteistyössä