Mitäs teillä tänään syödään

Lapset söivät kanavartaita ja makaronia (ketsupilla) ja me aikuiset söimme kanafileitä makaronilla. Poikkeuksellisesti söin ei-vhh ruokaa tänään, saa nähdä tuleeko maha kipeäksi.

Mä söin lounaaksi kasvis-soijarouhepizzaa,isäntä söi lenkkiä,italiansalaattia ja kasviksia :D
Päivälliseksi surautan itelleni pinaatti-hedelmäsmoothien,miehen ruuasta en tiiä

Kaalilaatikkoa täälläkin pisteltiin, puolukkasurvoksen kanssa.

Mä söin lounaaksi kasvis-soijarouhepizzaa,isäntä söi lenkkiä,italiansalaattia ja kasviksia :D
Päivälliseksi surautan itelleni pinaatti-hedelmäsmoothien,miehen ruuasta en tiiä

Tiesitkö, että soija on käynyt todella myrkkyprosessin läpi, jotta siitä on tullut soijarouhetta. Mulla odottaa pari avaamatonta pakettia (tumma ja vaalea) enkä tiedä, mitä niillä teen.

Aamupala ja muutama omena syöty tähän mennessä. Nyt pitaleivät uunissa ja täytteet odottaa. Iltapalaksi ehkä voileipää 3 tunnin päästä ennen nukkumaanmenoa.

Lämminsavulohi -kikhernepihvit + jonkunlainen kermaviilikastike.

bruncihna kreikkalainen salaatti, tuoremehu, vettä. Ruuaksi toastit: toisessa salaattia, currumajoneesia, uunikirjolohta tillisitruunacremebonjourilla, suippopaprikaa- toisessa punaista currytahnaa, salaattia, pastrimia, suippopaprikaa, juustoa. Juu ja leipänä ruistoasteja. Juomana inkiväärisooda, jälkkäriksi suklaata. Nyt ihan ähky olo. Illalla muutama sipsi ja salmiakkia. Ehkä inkiväärisooda.

Yhteistyössä