Mitäs teillä vielä tän päivän suunnitelmissa?

Kevätaurinko

Aktiivinen jäsen
11.05.2004
12 815
0
36
Mun pitäs alkaa kohta laittamaan ruokaa kunhan saan tän teeni juotua.
Isommat muksut on pihalla ja kuopus päikkäreillä.
Mies kun tulee töistä niin syödään ja käydään ostamassa vähän herkkuja.
Minä ja esikoinen mennään kattoo illalla Kung Fu Panda leffaa herkkujen kera. :p

Ruokaa minäkin suunnittelen tässä, ei vain oikein raksuta, mitä tekisi. Ja sitten voisi leipoa jotain. Pyykit laitella kaappeihin ja jos saisi kuopuksen lenkille mukaan. Kävin jo aamulla kerran, mutta toinen lenkki lapsen kanssa voisi olla vielä kiva =)

Odottelen että mies tulee töistä kotiin. Vahtivuoro vaihtuu :D
Mä alan laittaa itseäni kuntoon. Mennään työporukan kanssa Naantaliin ensin syömään ja sit teatteriin katsomaan Vares näytelmää. :)

eipä kyllä ihmeitä. Oottelen et mies tulis töistä kotiin ja saisin iiiison halin, tänään tällänen hellyyspäivä :D

Tossa iltapäivällä tulee tytön ukki ja mummi käymään. Ja sit iltasella polkasis vielä tuota stepperiä ja saunos niin eiköhän se päivä ollu kutakuinkin siinä. Aamulla käytiin jo kyllä pitkä lenkki kiertää mut eihän tuo liikunta koskaan pahitteeks oo :)

Alan kohta laittelemaan ruokaa.
Esikoinen tuli just koulusta kaverinsa kanssa, leikkivät tuolla kuopuksen kanssa. :heart:
Kun mie stulee töistä aletaan laittamaan esikoisen huonetta uuteen uskoon. Käytiin eilen ostamassa uusi koulupöytä.
Ja kuopuksen vaatelaatikoihin/kaappiin täytyy tehdä SUURI inventaario. Ne ei mahdu mihinkään. :laugh:
Ai niin ja Maskuun täytys soittaa :kieh: puhelu. Käytiin viime viikon tiistaina tilaamanssa ja MAKSAMASSA kuopuksen uusi sänky. Lupasivat soittaa HETI kun tilaus on selvä (eivät olleet ihan kartalla miten sieltä Sievän Kalusteelta heille tilataan tavaraa) eikä vieläkään ole mitään kuulunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mun pitäs alkaa kohta laittamaan ruokaa kunhan saan tän teeni juotua.
Isommat muksut on pihalla ja kuopus päikkäreillä.
Mies kun tulee töistä niin syödään ja käydään ostamassa vähän herkkuja.
Minä ja esikoinen mennään kattoo illalla Kung Fu Panda leffaa herkkujen kera. :p

Mukavaa leffailtaa!
:wave:

Kohta töistä kaupan kautta hakemaan tyttö tarhasta. Sitten kotona siivousta ja lapsen kanssa peuhausta, mies tulee kotiin myöhemmin, sitten ruoanlaittoa. Sitä samaa mitä joka päivä.

Työt loppuu kolmelta, sitten hetkeksi kaupungille ja leffaan katsomaan Meryl Streepin uutuus Mamma mia (Finnkinon superpäivä eli liput vain vitosen:)).
Illalla kotona puuhastelua ja mukavaa oleskelua marsujen ja miehen kanssa...

Eipä mitään erikoista. Pojat just päikkäreillä ja nukkuvat varmaan vielä ainaskin tunnin. Ruoka tarttis tehdä ja mieskin toivottavasti tulee kotiin joskus tän vuorokauden puolellea.

Illalla sitten Rimiksen viimiset jaksot!!!!

Yhteistyössä