Mitäs tekisitte? Asumisesta asiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maissihiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maissihiiri

Vieras
Asutaan tällä hetkellä vuokralla okt:ssa, ostaminen ei ole nyt mahdollista vielä johonkin aikaan. Ja ollaan aika vasta muutettu tähän, mun työpaikalle on 1km ja muutenkin tosi kiva ja hyvä paikka, lähellä kaupungin keskustaa.

No nyt anoppi on alkanut puhumaan että jos me muutettaisiin vuokralle hänen taloonsa, noin 20 km päähän tästä yhteen pikkukuntaan. Hän itse siis muuttaisi kaupunkiin, on eläkkeellä eikä jaksa enää hoitaa isoa taloa ja pihaa. Siis sinänsä tuo paikka on aivan ihana, ja vuokra olis puolet pienempi kuin nyt, mutta mutta... Mulla ei ole ajokorttia, eli sen+toisen auton hankkiminen olisi pakollista ym.

En tiiä mitä tässä oikeen tekis?! Kun toisaalta houkuttais tarttua anopin tarjoukseen, toisaalta oon aina tottunut asumaan kaupungissa... Vaikeeta!!

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no jos se muutto edellyttäis toisen auton hankintaa ni varmaa jäis meilt muuttamatta. on ne niin pirun kalliita jo pelkästään ylläpitää :/

No periaatteessa se toinen auto ei lisäis meidän tän hetkisiä menoja, kun vuokra olis tosiaan puolet vähemmän, eli sillä kyllä kuittais auton kulut.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no jos se muutto edellyttäis toisen auton hankintaa ni varmaa jäis meilt muuttamatta. on ne niin pirun kalliita jo pelkästään ylläpitää :/

No periaatteessa se toinen auto ei lisäis meidän tän hetkisiä menoja, kun vuokra olis tosiaan puolet vähemmän, eli sillä kyllä kuittais auton kulut.

nii mut m
mitä hyötyy siitä muutosta sitte ois.turhaa matkustusta vaan.

Vaikka kuinka mieli tekisi niin älä mene anopin taloon. Aivan varmasti et kohta saa päättää mitä siinä teette vaan kaikkiin pitää anopilta kysyä lupa. Ja jos anopillas on muitakin lapsia niin unohda heti. Kateus iskee jossain vaiheessa ja se sattuu. Mutta jos luulet että kaikki menee toisin niin muuta siihen. Mutta minä varotin!! :)

Kuumimmat

Yhteistyössä