T
Tiukkismutsi
Vieras
Tai saappaissa tai housuissa... Pidetään muksun 5v lastenkutsut tänään, kutsuttiin myös tuttavaperheen 5 vuotias kylään. Heillä on neljä lasta 12v nelosluokkalainen (en tiedä minkä ikänen
) ja vauveliini. Nyt perheen äiti soitti et he ovat kaikki tulossa, kun muut lapset närkästyi et yks vaan saa kakkua. Kerroin et meil on oikeena synttäripäivänä sit kahvitajoilu, et tulevat sillon kuhan nyt pidetään pikkulasten bileet.
Oon varannut pienet pussukat kaikille, enkä tod mitään megatarjoilua vaan viidelle 5 veelle vähän jotain.
Mua pikkasen ottaa päähän kun en ajatellut nyt mitään aikuisten juttuja, tai isommille lapsille mitn. Mitä tekisit, hakisitko kaupasta lisää mässytyksiä vai antaisitko olla niinko on?? Mua hiukan ottaa aivoon
Ei oo kokemusta "suurperheistä" mut jotenkin oletan et kaikille on varmasti jotain, synttärikemua sun muuta omien kavereiden kanssa. Pakkoko sitä on just nyt änkeä kylään..
Oon varannut pienet pussukat kaikille, enkä tod mitään megatarjoilua vaan viidelle 5 veelle vähän jotain.
Mua pikkasen ottaa päähän kun en ajatellut nyt mitään aikuisten juttuja, tai isommille lapsille mitn. Mitä tekisit, hakisitko kaupasta lisää mässytyksiä vai antaisitko olla niinko on?? Mua hiukan ottaa aivoon