Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:aika pieni sauna muihin huoneisiin nähden..
Alkuperäinen kirjoittaja -:Olohuone näyttää jäävän tosi pieneksi jotenkin. Ja mun mielestä olohuoneesta pitää olla käynti ulos/terassille. Ja nuo kaksi makkaria jotka ovat vierekkäin ovat tosi pienet.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Ihan ok kivan oloinen, selkeä. Toi vaatehuone on vähän hassusti, sen voisi varmaan paremmin hyödyntään jos sinne ovi olisi tuosta aulasta eikä huoneesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja -:Olohuone näyttää jäävän tosi pieneksi jotenkin. Ja mun mielestä olohuoneesta pitää olla käynti ulos/terassille. Ja nuo kaksi makkaria jotka ovat vierekkäin ovat tosi pienet.
meinaatko tuota oleskeluhuonetta vai tuota oh/tupakeittiötä?
telkkari ja sohva menee tuonne oleskeluhuoneeseen ja tuohon keittiön yhteydessä olevaan tulee ihan oleskelutilaa ja tilaa temmeltää. Noi kuvaan piirretyt huonekalut ei tule noin, piirtäjä vähän innostui...
noi pienet makuuhuoneet on joo aika pienet, mutta ne on jo olemassa. Tuossa on meidän vanha talo laajennussuunnitelmien jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja abc:Kääntäisin tuulikaapin oven avautumaan vaatehuoneen seinustaa vasten. Muuten jää tuulikaappi liian ahtaaksi, kun ovi aukeaa sinne (sisään tullessa). Ehkä jättäisin itse jopa vaatehuoneen pois, koska voi tehdä eteisestä liian ahtaan, mutten tiedä (Tarttis nähdä luonnossa).
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja -:Olohuone näyttää jäävän tosi pieneksi jotenkin. Ja mun mielestä olohuoneesta pitää olla käynti ulos/terassille. Ja nuo kaksi makkaria jotka ovat vierekkäin ovat tosi pienet.
telkkari ja sohva menee tuonne oleskeluhuoneeseen ja tuohon keittiön yhteydessä olevaan tulee ihan oleskelutilaa ja tilaa temmeltää. Noi kuvaan piirretyt huonekalut ei tule noin, piirtäjä vähän innostui...
noi pienet makuuhuoneet on joo aika pienet, mutta ne on jo olemassa. Tuossa on meidän vanha talo laajennussuunnitelmien jälkeen.
Ok, jos telkkari ja sohva menee oleskeluhuoneeseen niin sitten ihan jees =)
Toki sitä pienistäkin makkareista saa toimivat =)
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Mitkä noista on uutta osaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Tolle kylppärille pitäis tehdä jotain. Jotenkin hassusti tulee kun pytty jää oven taakse ja suihku on ihan oven vieressä.
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Ihan ok. Toi wc-ratkaisu on musta vähän outo: Miksi molemmat wc:t on sijoitettu melkein vierekkäin eikä talon toisassa päässä ole ollenkaan vessaa...?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja -:Olohuone näyttää jäävän tosi pieneksi jotenkin. Ja mun mielestä olohuoneesta pitää olla käynti ulos/terassille. Ja nuo kaksi makkaria jotka ovat vierekkäin ovat tosi pienet.
Ok, jos telkkari ja sohva menee oleskeluhuoneeseen niin sitten ihan jees =)
Toki sitä pienistäkin makkareista saa toimivat =)
Mutta edelleen peräänkuuluttaisin sitä uloskäyntiä olkkarista =)
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Joo unohda...mä kattoin ihan väärin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Tuleeko keittiön varmasti tarpeeksi kaappi- ja laskutilaa? Näyttää vähän "onnettomalta".