Mitäs tykkäisit tällaisesta tilanteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Monalisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Monalisa"

Vieras
Olen aina ollut etäinen äitini kanssa. Minulle ei ollut aikaa. Monta lasta. Olin mummon tyttö. Josta äitini oli pahoilla mielin, kateellinenkin. Mutta itse en sitä ymmärtänyt ennen kuin aikuisena, ksoka minä ajattelin taas, että ei äidillä kuitenkaan ole aikaa. Palkkatyöt, opiskelut, pienemmät sisaret veivät ajan.

Nyt muistan hänen ilmeitään, kuinka oli pahoilla mielin ja katkera, kun itkin mummon ja muidenkin perään, mutta en hänen.

No, nyt aikuisena olemme edelleen etäiset. Nyt on anoppi hoksannut asian, ja lyö kiilaa väliin. Kaveeraa (omia ystäviä ei anopilla yhtään, on katkera ja marisee ja kaikki on aina huonosti, kadehtii omia lapsenlapsiaan harrastuksista jne. vaikka hän on terve, varakas jne, niin ei muuta kuin itkee ja valittaa) tai yrittää kaveerata ja mustamaalata minua äidilleni. Joka taas on helppo kohde, koska eipä oikeastaan tunne edes minua.

Asun kaukana äidistäni, toisin kuin anoppi.

Mitä tekisit? Vai antaisitko olla?

Yrittääkö se anoppi siis kaveerata sinun, vai sinun äitisi kanssa? Jos äitisi kanssa, niin ethän voi tehdä asialle mitään. Äitisi valitsee itse ystävänsä. Jos juttu on noin, niin eiköhän äitisi ennenpitkää huomaa tuon mustamaalauksen ja muun manipuloinnin, mikäli hänellä on ihan normaalisti toimivat aivot.

Näin itse jo äidittömänä kehoittaisin sinua ja äitiäsi tutustumaan toisiinne. Itselläni ja äidilläni oli hyvät välit ja olimme läheiset mutta silti jää aina jotain jossiteltavaa kun toista ei enää ole. Ota äitiisi yhteyttä!

[QUOTE="vieras";24683566]Yrittääkö se anoppi siis kaveerata sinun, vai sinun äitisi kanssa? Jos äitisi kanssa, niin ethän voi tehdä asialle mitään. Äitisi valitsee itse ystävänsä. Jos juttu on noin, niin eiköhän äitisi ennenpitkää huomaa tuon mustamaalauksen ja muun manipuloinnin, mikäli hänellä on ihan normaalisti toimivat aivot.[/QUOTE]

Äitini. Anoppi inhoaa minua. Piikittelee ja ilkeilee, aina kun mies ei ole paikalla. Siivouksesta jne. Arvostelee lapsiamme, jotka ovat hiljaisia ja kilttejä, niin kerhotätien ja opettajien ja kaikkien mukaan.

[QUOTE="a p";24683608]Äitini. Anoppi inhoaa minua. Piikittelee ja ilkeilee, aina kun mies ei ole paikalla. Siivouksesta jne. Arvostelee lapsiamme, jotka ovat hiljaisia ja kilttejä, niin kerhotätien ja opettajien ja kaikkien mukaan.[/QUOTE]

Ainoa joka perheestämme kelpaisi, on siis mies. Anopin vauva.

[QUOTE="vieras";24683566]Yrittääkö se anoppi siis kaveerata sinun, vai sinun äitisi kanssa? Jos äitisi kanssa, niin ethän voi tehdä asialle mitään. Äitisi valitsee itse ystävänsä. Jos juttu on noin, niin eiköhän äitisi ennenpitkää huomaa tuon mustamaalauksen ja muun manipuloinnin, mikäli hänellä on ihan normaalisti toimivat aivot.[/QUOTE]

Kyllä hänellä ainakin nuorempana oli loistavat hoksottimet. On monipuolisesti lahjakas, taiteellisesti, ja lukupää hyvä.

On kyllä kokenut monenlaista elämässään, ja jeesukset jne tulleet kuvaan, jotka itse koen vieraaksi.