mitäs tykkäisitte jos saisitte täälläsen äitienpäivälahjaksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
en tiiä itkeäkö vai nauraa =) :'( oon kertonut miehelle noin 3 viikkos sitten että on äitienpäivä.. no tänään mentiin prismaan ja sitten loppujen lopuksi mies meni yksin pojan kanssa ostaa mun lahjaa.. no sitten se kävelee lahja kukkapaperissa autolle päin ja mulla välähti heti että paketissa on imetystyyny ja mähän rupesin heti pillittää :ashamed: mä ymmärtäisin jos poika olis pieni että ostais imetystyynyn mutta..... vauvakin syntyy vasta syyskuussa... mä olisin halunnut jotain mikä olis tekemisissä pojan kanssa niinku mä olen aina sille ostanut... oonko ihan lapsellinen??

niin periaatteessa ymmärränkin vähän koska mies on ulkomaalainen eikä sen maasas ole äitenpäivää jne... mutta sillä oli tässä aikaa jos olis vähän halunnut vaivaa nähä esim tietää että olis voinut kysyä vinkkiä mun siskolta tai äipältä

Oisin ite ihan ikionnellinen imetystyynystä vaikkei vauva ole ees aluillaan, koska sillon tuntuisi että mieskin tahtoo täsmälleen samaa tulevaisuutta kuin minä. Toinen tilanne tietysti nyt kun ap:llä, mutta kommentoimpa kumminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
niin periaatteessa ymmärränkin vähän koska mies on ulkomaalainen eikä sen maasas ole äitenpäivää jne... mutta sillä oli tässä aikaa jos olis vähän halunnut vaivaa nähä esim tietää että olis voinut kysyä vinkkiä mun siskolta tai äipältä

Vaatii harjotusta joillekin miehille nuo lahjajutut. Mun mies on myös ulkomaalainen ja niillä ei harrasteta kortteja. Siis ei edes hääkortteja tai mitään. Synttäreistä puhumattakaan. Mutta meidän suvussa on aina annettu kortti jopa nimipäivänä, ja nyt muutaman vuoden aikana mies on ymmärtänyt että aina kun on joku merkkipäivä, niin ostaa mulle (tai äitienpäivänä kyllä on tehnyt ite :heart: ) kortin.

mitä nyt teen? arvaanko vaikka jotain muuta vaikka tiedän että siellä on imetystyyny`??? mä sanoin sille prisman pihalla että ensi isänpäivänä ostan sulle seksilelun :ashamed:

Mä oon saanut aikaisemmin joka vuosi äitienpäivän aikoihin kukka-amppelin ulos, tänä vuonna en sitä halunnut vaan sanoin miehelle että ottaisin mieluusti vaikka s-marketin lahjakortin jonka voisin käyttää sitten kun ite haluan. Puhui ettei viitti lahjakorttia ostaa vaan antaa varmaan rahana, saa sitten nähä tapahtuuko näin? Nyt ei ole koko asiasta edes puhunut mitään, lapsilta varmaan saan jotain. Kysyin hältä kun lähtee huomenna johkin laiturin kunnostustöihin että tuleeko syömään äitienpäivänä jäätelökakkua, sanoi että ehkä, toivottavasti nyt sitten sais jotain edes. Vaikka mies sen antaisi yhessä tytön kanssa, niin olisi mukavaa.

mä taasen tuota lahjaa oisi sinun tilanteessasi pahakseni pistänyt. Mä oon itse asiassa omalle miehelleni sanonut, ettei osta mulle mitään äitienpäiväksi väen vängällä. Mulle riittävät kyllä hyvin lasten askartelemat jutut. Synttäri-/joulu-/hääpäivälahjaakaan emme toisillemme joka vuosi osta. Paljon mukavampi on minusta saada jotain ihan ykskaks yllättäin päivistä riippumatta. Mutta me ollaankin outoja...:D

Mulle ei kyllä ihan valjennut, mikä siinä imetystyynyssä on vikana? Sulla kuitenkin on se imetettävä syyskuussa ja nyt mennään toukokuuta. Mun näkökulmastani tuo on ihan fiksu ja hyödyllinen lahja.