mitäs tykkäisitte jos saisitte täälläsen äitienpäivälahjaksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, mä olen saanut mm. sähkövatkaimen, ruukkubegonian (hautuumaakukka), ja rikkaimurin. Mun mies ei kertakaikkiaan osaa ostaa lahjoja, ostaa vaan aina käytännöllistä. Joskus ois ihana saada jotain henkilökohtaista, vaikka toki noillekin käyttöä on ollu...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulle ei kyllä ihan valjennut, mikä siinä imetystyynyssä on vikana? Sulla kuitenkin on se imetettävä syyskuussa ja nyt mennään toukokuuta. Mun näkökulmastani tuo on ihan fiksu ja hyödyllinen lahja.

ehkä se pointti on siinä että pojan kanssa imetyksestä ei tullut mitään ja luovutin ihan liian helposti... niin jotenkin mua pelottaa jos taas ei tulis mitää jne... tiedän että mies osti tän koska haluaa tukea mua imetyksen suhteen jne... ja sitten se sanoi että poikakin haluaa että pikkuinen saa parasta ravintoa.. niin mulle tuli jotenkin paha mieli kun poikaa en imettänyt kauaan :( ollaan kyllä juttu sovittu ja otan imetystyynyn kiitollisena vastaan...
tajusko joku nyt mun fiilikset??

musta kyllä nyt suutuit ihan turhasta :/
mies sentään osti lahjan,vaikkei sun äiti olekaan.pojan kanssa näki vaivaa ja osti omasta mielestään jotain tärkeää,imetystyynyn jonka avulla ehkä se imetyskin onnistuu paremmin. ja sitä tyynyä voit käyttää ennen ja jälkeen vauvan syntymän,normaalina löhötyynynä :)

ja vieläpä kun mies on eri maasta,maasta jossa ei äitienpäivää vietetä,niin ei ehkä osannu ostaa mitään turhaa...

ja minusta ainakaan henk.koht. äitienpäivä ei niin suuri juhla ole,että miehen tarvis mun äidiltä lähtä kyseleen mitä haluisin lahjaksi :o

ole niin tärkeää mitä saa, ajatus on tärkein. Minä sain aamulla lasten tekemän tyynyliinan =) heidän kädet oli piirretty siihen ja nimet + olivat piirtäneet siihen kuvia, tämä oli hoidossa tehty, tähän ei siis osuutta avomiehelläni (ei heidän isä), avomieheltäni en edes odottanut mitään, enhän minä hänen äitinsä ole. Kaupassa kerran hän puhui, yhdestä haluamastani tavarasta että ostaa sen minulle äitienpäivälahjaksi, sanoin ettei tarvi kun en hänen äitinsä ole, jos haluaa sen ostaa voi antaa sen vaikka heinäkuussa kihlajaispäivämme kunniaksi tai jotain...
mutta nää on taas vaan mun ajatuksia, turha kenenkään suuttua

Näyttipä tuo mun vastaus jälkeenpäin luettuna siltä etten olisi tyytyväinen lasten tekemään tyynyliinaan, se ei ole totta!!! Se oli siis aivan ihana lahja, lapset oli niin ylpeitä kun saivat lahjansa ja omat korttinsa antaa :D

Mulle ei kyllä ihan valjennut, mikä siinä imetystyynyssä on vikana? Sulla kuitenkin on se imetettävä syyskuussa ja nyt mennään toukokuuta. Mun näkökulmastani tuo on ihan fiksu ja hyödyllinen lahja.

minä en myöskään mitään väärää tuossa lahjassa näe. se liittyy äitiyteen ja lisäksi on hyvin henkilökohtainenkin vielä. ja mies on ajatellut tulevaa äitiyttäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja auts:

ehkä se pointti on siinä että pojan kanssa imetyksestä ei tullut mitään ja luovutin ihan liian helposti... niin jotenkin mua pelottaa jos taas ei tulis mitää jne... tiedän että mies osti tän koska haluaa tukea mua imetyksen suhteen jne... ja sitten se sanoi että poikakin haluaa että pikkuinen saa parasta ravintoa.. niin mulle tuli jotenkin paha mieli kun poikaa en imettänyt kauaan :( ollaan kyllä juttu sovittu ja otan imetystyynyn kiitollisena vastaan...
tajusko joku nyt mun fiilikset??

nyt luin pidemmälle. Mutta voithan sinä sitä tyynyä muutenkin vauvan kanssa pitää. ei siinä kissankokoisin kirjaimin lue "vain imetykseen, pullottelu ei sallittua".
ja yksi imetys jos ei ole onnistunut se ei kerro seuraavasta vielä mitään kuten ei päinvastoinkaan, aina voi kaikenlaista sattua ja syitä olla monenlaisia.

Otsikon kysymykseen vastaukseni: olisin äimän käkenä :o , sillä nuorin 2v. eikä lapsia ole tulossa enempää. Olisi siinä ihmettelemistä, että mikähän juju miehellä on mielessä... :laugh: