Mitäs unia te ootte viime aikoina nähneet??

NalleKarhuÄiti

Aktiivinen jäsen
10.04.2006
2 282
1
36
mitähän nämäkin unet nyt meinaa...
toissa yönä näin unta että voitin ässä-arvalla 297000e rahaa ja viime yönä näin exästä unta... :kieh: Pakoilin taas unessa sen näkemistä.
Muistelisin että raha ei lupaa kovin hyvää mutta toisaalta uni käytännössä voi johtua siitä että ollaan taloudellisesti aika tiukilla.
Toi raha uni oli vaan semmonen että ei olisi tehnyt mieli herätä siitä B)

Värjäsin omia hiuksiani mustaksi...ja vein naapurille loput että se vois peittää oman juurikasvunsa...höh!mitähän tuokin nyt sitten tarkottas...ja mulla ei oo eikä tuu mustia hiuksia... |O

Mie näin yhtenä yönä sellasta unta että menin vanhainkotiin töihin. Sitte ku sinne menin ekana työpäivänä, mulle selvis että se onki jonkulainen "taivas" jonne vanhukset menee kuoltuaan. Siellä keskellä sitä laitosta istu joku Jumalan tapainen herra jolta menin sitte kysymään että mistäs mie löydän omat isovanhemmat, ja onko isä täällä jne... No se osotti että mennä portaita alas, olin menossa sinne niin se "jumala" huusi että ähäkutti, mene nuita toisia portaita, no lähin sinne niin taas se huusi että eiku lähe yläkertaan, olin sinne menossa niin se nauro mulle ja mie kysyin miksei se voi sanoa suoraan mihin minun pitää mennä... Se katto minua vakavalla naamalla ja käski ettiä ite.
Kiersin sitä laitosta ympäri ja löysin vanhusten osaston joiden asukeilla oli lemmikkejä, osaston joiden asukeilla puuttu jalat, osaston jossa oli vain miehiä jne, en löytäny omia sukulaisia mistään. Sitte menin sinne missä se "jumala" oli ollu, sen pöydällä oli kyltti jossa luki TAUOLLA. Sitte joku toinen hoitsu tuli mulle sanomaan että nyt on työpäivä pulkassa, lähetäänpä tupakin kautta kotiin...

En ymmärtäny tuota unta, mutta se oli harvinaisen selväkulkunen verrattuna kaikkiin muihin uniin. Yleensä näen epämääräsiä painajaisia exästä ja sen tekemistä jutuista... :ashamed:

Mä näin yks yö sellasta unta että mun äiti oli laittanut lisää ilmaa mun jumppapalloon ja se oli aivan valtava. Ja sitten jotkut ihan vieraat muksut leikki sillä mun porukoiden luona eivätkä uskoneet kun yritin heitä kieltää. Ja lopuksi tää pallo sitten meni rikki. :o

Ja sitten näin sellaista unta että näytin kauhean lihavalta, kun tynnyri, mutta en tiennyt miksi kun siinä unessa en mielestäni ollut lihonnut että rupesin vaan näyttämään siltä ihan yhtäkkiä. :o

Mitähän nuokin merkkaa?!! :o :D

Yhteistyössä