Mitäs vielä tekemättä ennen joulua?

Kevätaurinko

Aktiivinen jäsen
11.05.2004
12 815
0
36
Mulla vielä edessä:

Lakanoiden vaihto
Petivaatteet tuulettumaan tai siis patjat ja petarit
peitot ja tyynyt laitan koneeseen.
Vessan,kylppärin ja saunan pesu
Mies tamppaa matot
Imurointi
Pölyjen pyyhkiminen
Lattioiden pesu

Illalla:
Piparien leipominen
Torttujen leipominen
Pullan leipominen
Kuusen koristelu

Kohta on joulu :xmas:

Ei mitään. Aattona sapuskan tekoa vain. Toki mää imuroin vielä huomena ja ehkä aattonaki. Tänään käytiin kaupassaki täydentämässä sapuskavarastoja. Ja nyt mää muistanki, että servetit unohtu hankkia joulupöytään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Ei mitään. Aattona sapuskan tekoa vain. Toki mää imuroin vielä huomena ja ehkä aattonaki. Tänään käytiin kaupassaki täydentämässä sapuskavarastoja. Ja nyt mää muistanki, että servetit unohtu hankkia joulupöytään. :D
Voit tulla hakee meiltä servetit. Laatikossa vaika mitä...

Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:
Voit tulla hakee meiltä servetit. Laatikossa vaika mitä...

Kiitos, jotain pirteää, mutta juhlavaa. :D

Voi ei mullakin unohtu ne servetit kauppaan. Tänään olin kaupassa 2h kun sain vaihettua vuoron muuten kaikki ois jäänyt huomiselle. Mutta kinkun kun haen niin näppään kännykkään herätyksen serveteille,muuten ne jää taas.

Mulla vessan siivous ja isännän lahjan paketointi. :D
Eli hyvällä mallilla. Mies on hommannu kuusen, paistanu tortut,kinkun, karjalan paistin, hirven paistin, tehny piparkakkutalon, koristellu asunnon....
Mä taas hoitanu siivouksen! :D

*kaivele laatikoita*... paree sun tulla ite kattoo niin ei mee joulu mun kissa tai tonttuservettien takii pilalle. Mut hei, käviskö lumiukot?

Passaa. Täältä on vaan suhteellisen pitkä matka tulla... En ehtis jouluksi kotiin. :o :laugh: Ja lentsikkalippuja ei nyt oikein raahtis ostaa. :| Mää meen tohon K-kauppaan huomena ja katon sieltä. Kiitos silti. :D

koti on siivottu ja koristeltu (meni klo 23 saakka :snotty: mut nyt on pihat, ulkosaunat ja koko tupa siivos )

huomenna pitää paketoida
tehdä rosolli
alkaa kinkun ja kalkkunan paisto
tehdä taatelijäädyke pakkaseen
ja valmistaa jääsuklaata.

siinäpä se :)

*kaivele laatikoita*... paree sun tulla ite kattoo niin ei mee joulu mun kissa tai tonttuservettien takii pilalle. Mut hei, käviskö lumiukot?

Passaa. Täältä on vaan suhteellisen pitkä matka tulla... En ehtis jouluksi kotiin. :o :laugh: Ja lentsikkalippuja ei nyt oikein raahtis ostaa. :| Mää meen tohon K-kauppaan huomena ja katon sieltä. Kiitos silti. :D
Eipä kestä! Makoisaa joulua! :xmas:

Eipä kestä! Makoisaa joulua! :xmas:

Kiitos samoin sulle, teille! :xmas:

tänään pitää kuusi tuoda sisään ja keittiö vielä imuroida, vaikka on suursiivous tehtykin, mutta aina jotain sinne pöydän alle tippuu :D sitten alkaa kinkunpaisto ja salaattien teko illalla.. aika valmis alkaa meidän joulu olla :heart:

Kaikki valmiina paitsi kohta haen torilta kylmäsavulohta ja savulohta.
Mitähän sitten tekis kun kaikki jo tehty...kaippa istutaan sohvalle ja katotaan elokuvia =) jalat on ihan hyytelönä kun on tullu lenkkeiltyä joka aamu kai sitä hetkeks voi istuakkin.(niin kun osais vaan olla...aina muka jotain tehtävä) )

Vielä olis siivottavaa ja saunan pesua ym.. Parit kuivakakut täytyis leipoa ja kinkku lykätä uuniin. Lakanat ja yhdet verhot vielä vaihtaa.. Pipareita lupasin lasten kanssa vääntää mut taidan ostaa valmiin taikinan. Yksi puolukkajäähdyke tehdä pakkaseen niin sit olis suurinpiirtein tehty kaikki tältä joululta.. Ai niin.. Olis vielä lahjat paketoimatta.

Yhteistyössä