Mite jotkut voi tienata noin älyttömästi ihan duunarihommista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kateellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kateellinen

Vieras
Olin kaverin luona ja näin sen aviomiehen tilinauhan pöydällä, siinä luki viimesen puolen vuoden pallkka 25000 ja ylikin, tuntipalkkakin oli yli KAKSKYMPPIÄ!!! Ja se vaan ajelee päivät pakulla ja käy korjailemassa jotakin. Mä en tajuu, oon käyny kouluja ja tienaan vaan puolet tuosta, noi on mun mielestä tähtitieteellisiä summia.

Tekemisestä maksetaan. Ei koulujen käymisestä.

Mun mies on sähkäri, on se käynyt kouluja ja on siinä hommassa vastuuta. Täytyy muuten osata lakipykäliäkin aika lailla. Sen vuosiansiot on yli 50 000, mutta tekee se töitäkin.

Duunarithan ne parhaimmilla palkoilla alkaa olemaan ja paremmin vaan tienaavat tulevaisuudessakin, kukaan niitä paska hommia halvalla tee ja tekijät vähenemään päin kun ihmiset vaan enemmän ja enemmän opiskelevat.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Teetin wc-remontin ja kysäsin laatottajalta paljon sen tuntipalkka on (itteänikin kiinnostas ko.ala) sano et 32?/tunti. Rupes kiinnostaa viel enempi! :D

Tuo voi olla yrittäjän tuntiveloitus. Jos on toisella töissä, ei varmasti saa noin paljon.

Ei oo paljon. Me saamme sossusta elantoon noin 1800e, vuokraan 1200e ja vielä sähköt, lääkkeet yms. Yhteensä keskimäärin noin 3500e/kk. Tuntipalkaksi tuosta tulisi noin 22e/netto, eli palkan pitäisi olla yli 30e/h/brutto, jos olisi töissä 8h/päivässä. Töihin ei kannata mennä enää milloinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Teetin wc-remontin ja kysäsin laatottajalta paljon sen tuntipalkka on (itteänikin kiinnostas ko.ala) sano et 32?/tunti. Rupes kiinnostaa viel enempi! :D

Tuo voi olla yrittäjän tuntiveloitus. Jos on toisella töissä, ei varmasti saa noin paljon.

jep, keskiarvo tossa ammatissa huitelee jossain 3000 euron paikkeilla kuukaudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja mami ja 5 lasta:
Ei oo paljon. Me saamme sossusta elantoon noin 1800e, vuokraan 1200e ja vielä sähköt, lääkkeet yms. Yhteensä keskimäärin noin 3500e/kk. Tuntipalkaksi tuosta tulisi noin 22e/netto, eli palkan pitäisi olla yli 30e/h/brutto, jos olisi töissä 8h/päivässä. Töihin ei kannata mennä enää milloinkaan.

Ei jumalauta ja tälläisten takia multa menee veroja yli tonni kuussa!! Vitun loiset!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Jare:
Alkuperäinen kirjoittaja palkkaa:
Enpä oo tuntipalkkana koskaan laskenu, mutta sopiva palkka on tollaset 400-500e/ilta. Sisältää siis 5-9 tunnin työn.

Kato, mimmi myy itseään.

Käviskö sessio?

Paa yhteystiedot.

No tavallaan itseäni tai lähinnä itseni suorittamaa työpanosta. Siinä tosin ei olla alasti, eikä fyysisesti kosketuksissa toisen ihmisen kanssa. Osaaminen maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jare:
Enpä oo tuntipalkkana koskaan laskenu, mutta sopiva palkka on tollaset 400-500e/ilta. Sisältää siis 5-9 tunnin työn.

Kato, mimmi myy itseään.

Käviskö sessio?

Paa yhteystiedot.

No tavallaan itseäni tai lähinnä itseni suorittamaa työpanosta. Siinä tosin ei olla alasti, eikä fyysisesti kosketuksissa toisen ihmisen kanssa. Osaaminen maksaa.

Bullshitistä taas kukaan ei maksa mitään, edes iltahommina.

Alkuperäinen kirjoittaja Akateeminen:
Se on kyllä semmonen juttu, että duunarin palkka on 8-12 euroa tunti, vaikka mitä höpöjuttuja täällä kirjoitetaan. Muu on paskapuhetta.

Älä nyt itte pelle paskaa jauha...Mä tienaan siivojana päälle 13e tunti ja mies joka varastohommissa 15e tunti.
Ja koskaan ei oo kouluja käyty,eikä käydä!!

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

niinpä. ei siitä käteen saa kaikkien verotus yms maksujen jälkeen niin paljon.

Yhteistyössä