Miten 2-3veen peppu pyyhitään pottailun jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mam

Vieras
Miten te siis käytännössä toteutatte kakkapepun pyyhinnän?

Niin, ettei vaatteisiii tipu kakkaa ja että lasta ei satu.

Toistaseksi olen pyyhkinyt niin, että lapsi noja polviani vasten ja pyllistää ja pyyhin,
mutta se kuulemma sattuu ja itsestäni tuntuu että housuille ja lattiallekin voi tippua.
tiedä sitä sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Tyttö nousee potalta, pyllistää ja mä pyyhin.

peesi, kakat on tippunu jo pönttöön ja paperi on pehmeää, eikä venäläistä hiekkapaperia =)

Ei meilläkään paperin laadussa oo vikaa. Kai tyttö sitten vaan jännittää jotenkin, ettei oo niin rentona ja siksi nipistää.

Joku kertoi pesevänsä aina kakan jälkeen ja sehän hyvä tapa oiskin, mutta
en tällä raskausmasulla jaksa nostella 2,5vee tyttöä aina pesulle ja muutenkin sen ikäisen pepun pesen jo mieluimmin suihkun alla kun lavuaarissa.

Tosta pönttöön tippumisesta, niin kyllä sitä kakkaa meillä tulee joskus papruun enemmänkin ja näin ollen voi tippua paperista vaatteillekin..

meillä poika nousee potalta ja pistää kädet lattiaan ja pyllistää.. ja jos on vatsa ollu ihan kuralla tai pikkasenki löysä niin käytän kosteuspyyhettä ettei tarvii niin kauheen montaa kertaa pyyhkiä ja puhdistuu paremmin mut jos kova kakka niin ihan vaan paperilla ja that's it

Alkuperäinen kirjoittaja Mam:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Tyttö nousee potalta, pyllistää ja mä pyyhin.

peesi, kakat on tippunu jo pönttöön ja paperi on pehmeää, eikä venäläistä hiekkapaperia =)

Ei meilläkään paperin laadussa oo vikaa. Kai tyttö sitten vaan jännittää jotenkin, ettei oo niin rentona ja siksi nipistää.

Joku kertoi pesevänsä aina kakan jälkeen ja sehän hyvä tapa oiskin, mutta
en tällä raskausmasulla jaksa nostella 2,5vee tyttöä aina pesulle ja muutenkin sen ikäisen pepun pesen jo mieluimmin suihkun alla kun lavuaarissa.

Tosta pönttöön tippumisesta, niin kyllä sitä kakkaa meillä tulee joskus papruun enemmänkin ja näin ollen voi tippua paperista vaatteillekin..

Eikö teillä oo pöntön vieressä käsisuihkua? Jos peppu kovin kakkainen, niin suihkuta pöntöllä isoimmat.

Meilläkin poika huutaa itte, kun saa tulla pyyhkimään - pyllistää kädet lattiaan ja äiti pyyhkii, homma sillä selvä. Ei kai se nyt sen vaikeempaa ole, jokainen pyllistää sillai ku pyllistää ja sillä hyvä. Pyttyyn tai pottaan ne kakat kakatessa menee, ittelläkin, joten kyllä mun mielestä tuo riittää, kun tarkasti pyyhkii. Onpas taas väittelyn aiheet meillä:)

Meillä pestään aina kotona ollessa 2,5v pylly kakan jälkeen, muuallaki pestään jos siihen on mahdollisuus. Jos ei oo pesu mahdollisuutta, niin pyhitään märällä paperilla ja sitten taputellaan pyyhkeellä tai paperilla kuivaksi. Kuiva paperi ei puhdista kunnolla..

Yhteistyössä