miten 30vuotiaan voi olla niin vaikea luoda uusia ystävyyssuhteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras123"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24203618:
Ehkä sua ei kiinnosta ystävystyäkään niin paljoo? Mä oon huomannut, että mua ei niin hirveesti enää innosta tutustua ja tuntuu, etten enää niin kaipaa mitään säätöjä.

no ei mua kai oikeen kinnostakaan mutta kun mulla on 2 kaveria joista toisen kanssa en juuri tekemisissä eli oikeestaan vaan yksi kaveri ja silläkin aika kortilla aika usein joten olis kiva kun löytyis ees pari uutta kaveria,oon tosi yksinäinen,ei miestä eikä lapsia.

[QUOTE="vieras";24203648]no jos ei mikään kiinnosta niin ei ihme ettei susta olla kiinnostuneita. mites työkaverit? kai sun elämässä nyt jotain sisältöä on?[/QUOTE]

ei mun elämässä oo tällä hetkellä mitään sisältöä,karu totuus.töitä ei ole ja jos olis ni kaikki olis yli 50vuotiaita joten ei niistäkään kavereiksi ole.Jostain pitäs sitä sisältöö keksiä mut mistä sitä nyt.Kuten sanoin olen yksinäinen ja tosi huono tutustuu keneenkään varsinkaan tällä iällä.

ei mun elämässä oo tällä hetkellä mitään sisältöä,karu totuus.töitä ei ole ja jos olis ni kaikki olis yli 50vuotiaita joten ei niistäkään kavereiksi ole.Jostain pitäs sitä sisältöö keksiä mut mistä sitä nyt.Kuten sanoin olen yksinäinen ja tosi huono tutustuu keneenkään varsinkaan tällä iällä.

Jos et halua tehdä mitään ja mikään ei kiinnosta, niin miksi sinua kiinnostaa saada ystäviä tai miksi ajattelet että muut haluaisivat olla kanssasi? Okei, hieman kovasti sanottu, mutta ei tuolla asenteella pakosti muutkaan erityisesti halua hakeutua seuraan. Missä työssä kaikki työkaverit ovat ehdottomasti yli 50-vuotiaita (ja miten sinä voit olla ainoa alle 50-vuotias alalle koulutettu?) ja miksi 50-vuotias ei voisi olla ystävä?

Harrastuksissa, vapaaehtoistoiminnassa löytyy ystäviä ihan varmasti. Kansalaisopistot, käsityökerhot, liikuntapaikat, jne.

töitä ei ole? no oletko hakemassa töitä kuitenkin? mites opinnot? sitä kautta tutustuu. mitäs jos vaan päätät, että alat harrastamaan jotakin, kyllä niitä kontakteja sitten tulee. urheiletko? mites sukulaiset?

onko sulla joku syy miksi elämä tuolla mallilla? siis että mikään ei kiinnosta ja ei töitäkään. 30 v on kuitenkin vielä aika nuori ja luulisi elämässä olevan vaikka mitä mahdollisuuksia.

Yhteistyössä