Miten 60v naiselle ensimmäinen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yli 6kymppinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yli 6kymppinen

Vieras
Olen tässä muutama vuosi sitten rehvannut ja mennyt 60v naisen kanssa jo kihloihin, mutta kysymys kuuluu, että miten minä voisin tuottaa hänelle ensimmäisen orgasmin hänen elämässään?

Olen kyllä aikaisemmille naisystävilleni (2 vaimoa ja sen jälkeen 3 naisystävää) osannut tuottaa orgasmin, mutta tälle en ole vielä osannut, vaikka hän sanookin saavansa orgasmin, mutta minä en usko sitä. Mitkään merkit eivät tue hänen kertomustaan.

Ensimmäinen vaimoni sai aika nopeastikkin orgasmin niin sormin kuin pannessakin.
Toinen vaimo vaatikin ensin noin 20 minuuttia käsipeliä tai kielipeliä ja heti sen jälkeen työnnyin sisään ja hän sai kohta orgasmin ja niin minäkin.
Seuraava naisystäväni sai orgasmin vaihtelevalla menestyksellä.
Neljäs naisystäväni ei ollut myöskään saanut koskaan orgasmia ja minä osasin opastaa hänet ensin itse sormin opettelemaan sen orgasmin saamisen ja hän myös oppi sen ja sitten hän sai myös sen orgasmin myös yhdynnässä.
Sitten oli pari lyhyempää tapausta, joista en tiedä, että saivatko orgasmia, vai eivät.

Mutta tämä nykyinen kihlattuni, miten minä saisin hänet ensinnäkin ymmärtämään, että mikä on orgasmi ja että miten sen saa?

No, toki hän on ihan tyytyväinen ja onnellinen tähän nykyiseen seksisuhteeseemme, mutta minä haluaisin tuottaa hänelle myös sen orgasmin.

Olisiko viisainta aloittaa aasta- juttelette mukavia illallisen ääressä (kauniiden ja rohkeiden tyyliin) ja siitä sitten pieniä pikkutuhmia vihjailuja, hieronnan tai itsellesi luonteenomaisen lähestymisen muodossa- mutta ei pidä kiirehtiä, koska ikääntyneempi kone lämpiää hieman kauemmin ja kun öljyt ovat lämpimät jaksaa takoakin kauemmin. Kun olette menneet kosketteluun, hae erogeenisia alueita,ei emättimelle ole mikään kiire.. Suutelointia ja mukavia jutellen. Jo tuolla em.kokemuksella uskoisin aistiesi toimivan. Olemme kuitenkin yksilöitä ja siinä se toisaalta mielenkiinto piileekin, koska kaikki "temput" ei käy kaikille. Kyllä se siitä.

Kyllä tuo orgasmin tuottaminen 6kymppiselle naiselle on melko kova haaste, kun hän ei ole sitä vielä koskaan elämässään kokenut.
Varmaankin pitää lähteä siitä liikkeelle, että hän omissa oloissaan ensin opettelee sen orgasmin kokemisen.
Minun pitää varmaan opettaa, että miten sen orgasmin voi saada. ?