Miten aijaa.comin kuvia saa liitettyä tänne kaksplussan myyntipalstalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helinä

Vieras
Kun en oikein ymmärrä miten se tapahtuu,haluaisin laittaa muiden katsottavaksi nuita naisten vaatteita,jotka minulla on siellä mutta miten liitän ne tänne myynti palstalle.
Pitääkö mun kirjautua ensin ja sitten jotenki kopioida joku linkki siitä mun aijaa.comin kuvasta ja liittää se sitten mun nimemerkin perään jotenkin??
Kuka osaisi auttaa minua tässä asiassa...

kopioit sen pelkän http://www.aijaa.com/xxxx jotakin..ei niitä umg url juttuja...(eli klikkaat kuvan suuremmaks ja sit kopsaat sen osotteen mikä näkyy siin ylhäällä nettiossana).

meet kirppari osioon, teet ilmon ja sitte siin kohas näkyy taulun kuva(code sanan vierestä ), klikkaat sitä,painat hiiren oikeaa näppäintä valkkaat liitä ja sitten taas taulun kuvaa.. ja sit perään esittely tekstit

KIITOS VINKISTÄ,MUTTA EN VIELÄKÄÄN SAA TUOTA TOIMIIN JOTENKIN OIKEIN ELI OSOITTEEN SAAN KOPSATTUA JA KUVAN LIITETTYÄ MUT KUVAA EI NÄY SIINÄ MIHIN PITÄS KIRJOITTAA ESITTELY TEKSTI JA SE OSOITE EI AUKEA MITENKÄÄN ELI MITÄ TEIN VÄÄRIN TAAS HELP!!!
PITIKÖ SE JOKE KUVAN ALAPUOLELTA KOPSATA VAI TUOLTA IHAN YLHÄÄLTÄ MIHIN KIRJOITETAAN YLEENSÄ JOKU NETTIOSOITE??

Yhteistyössä