miten aikaisessa vaiheessa teillä raskaustesti näyttäny plussaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "emppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Clearblue digitaalisella testillä samana päivänä kun piti menkkojen alkaa sain plussan. en testannut aikasemmin vaikka kyseisen testin voi tehdä jopa 4 päivää ennen menkkoja.

Mä tein clearbluen silloin kun menkkojen ois pitänyt alkaa- negaa näytti. Menkat oli 2 viikkoa myöhässä ja alkoi jo olemaan oireita. Ostin jonkun halpistestin Prismasta ja plussa tuli.
Laskettu aika oli kuitenkin ultrankin mukaan sama, mikä menkoistakin laskettuna.
Mä uskon, että kaikki testit on ihan päteviä- ei niin merkillä väliä.

[QUOTE="emppu";22437460]täällä yks hätänen kyselee kuinka aikaisessa vaiheessa teillä raskaustestiin on ilmestynyt kaksi viivaa? et millon vois alkaa testailee...?[/QUOTE]

Molemmissa raskauksisa 3 päivää ennen oletettujen menkkojen alkua. Kuopus täyttää tänään
4v.

Mulla raskaustestit ovat näyttäneet positiivista vasta noin kahden kuukauden kuluttua menkoista. Odotin yli 45 päivää, jonka jälkeen luovutin. Yllätykseksi kuitenkin sain positiivisen testin tosiaan kahden kuukauden kuluttua menkoista, kun tuli vaan fiilis, että entäs jos sittenkin..:) Mistä lie johtunee, ihan ihmisestä kiinni(kö)? Voi teitä onnellisia, jotka ovat saaneet noin aikasessa vaiheessa plussatikun! Hivenen rahaa paloi noihin testeihin, kun ei malttanut odottaa. Poika nyt 5 kuukautta ja jo seuraavasta haaveillaan! Ja taas lasketaan päiviä;)

Yhteistyössä