miten aikuinen mies voi hukata vaatteensa 60neliöiseen asuntoon? xD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
puhuin tossa kaverin kaa puhelimessa kun mies huusi et missä mun lökärit on. huusin takas että mistä minä sen tiedän?! meni hetki ku mies tuli et oikeesti,missä ne on? sattumalta näin mustan puntin pilkottavan sängyn alta ja heitin ne jalallani miehelle.
meni varmaan 5 minuuttia kun se tuli kyseleen paitaansa :headwall:
kysyin taas että ihan totta,olen nyt puhelimessa,onko pakko olla noin avuton?! etsi itse! ja eihän se löytänyt.
puhelu loppu ja kysyin mieheltä et mikä paita sulta nyt on hukassa? no se sininen t-paita! sanoin et ai se,se on pyykissä! ai miks? koska se oli mytyssä eteisen lattialla!

voi apuaaaaaa...... :xmas: rakastan rakastan mutta välillä menee hermo kun ei voi edes etsiä ennenkun alkaa huuteleen et missä on se ja se :whistle:

Meil on ihan sama juttu. Ja paras oli tuossa pari kuukautta sitten (täälläkin sen silloin kerroin, kun sattumoisin itse olin just palstalla), kun ukko kiersi kaikki kaapit läpi ja alkoi jo selkeästi olemaan hiukka hermona... Kysyin sit, et mitä etsit, niin tämä tulee vähän kiukkuisena multa tiedustelemaan, että missä se mun sininen fleece on? Se on ollut tuossa eteisen kaapissa, mut nyt sitä ei ole missään.

Jäin katsomaan sitä vähän :o

Syy tähän oli se, että sillä oli se sininen fleecensä päällään....

meillä ei noi miehen vaatteet ole hukassa mut kaikki työkalut on. aina ennen ku alkaa niitä edes ettiin niin se kysyy multa et mis ne on.. ja ku se ei löydä sitä mitä tarvii niin menee hermot ja mun pitää niitä sit ettii sille...

Yhteistyössä