Miten edetä kiinnostavan miehen suhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akateeminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Akateeminen

Vieras
En tiedä onko tämä oikea paikka kysyä vinkkejä...

Tilanne siis se, että meillä töissä (ei mun yksikössä) mutta samassa kerroksessa on työhuone sellaisella miehellä joka mua jostain syystä kiinnostaa. Hän on kivan näköinen, 40v, urheilee ja on uskomattoman fiksu = juuri oikea yhdistelmä mulle.

Sormusta hänellä ei ole, mutta jotenkin tuntuu että voiko noin hyvä yhdistelmä millään ollakkaan vapaa. Mies on erittäin arvostettu lääkäri ja tutkija mutta kun mä en tee samoja tutkimuksia niin ei ole mahdollisuutta "törmätä" missään palaverissa, illanvietoissa tms. Baareissa mies tuskin juoksee, enkä minäkään pienen tytön yh-äitinä, joten miten ihmeessä mä nyt selvitän onko hän edes vapaa...? Google ei auttanut, kokeiltu on :)

Pari kertaa me ollaan vahingossa satuttu yhtä aikaa portaisiin tms. ja intensiivisesti hän katsoo mutta niin hyvin monet muutkin miehet katsoo mua joten ei se mitään kerro.

No jos on kovin kunnianhimoisella uralla niin onhan se ihan mahdollista, että on vapaalla jalalla. Ei ole aikaa tavata ketään tai deittailla ainakaan, kun ura vie ajan?

Niimpä... tai eronnut tms. Mä en ole itse mitenkään uraputkessa vaikka pitkä koulutus onkin takana, mutta se taitaa jostua parin vuoden takaisesta erosta ja pienen lapsen kanssa elämisestä. Olen vaan tosi yllättynyt omasta kiinnostuksesta kun 2 vuoteen ei ole kukaan kiinnostanut ollenkaan.

Kysymällä se selviää, jos hän kertoo että, on varattu eipä siinä sitten mitään, kuin että unohdat hänet.
Jos vastaa ettei ole varattu, voit jatkaa tiedustelemalla mahdollisuutta lähteä vaikka yhdessä kahville.
Siitä se lähtee. Miksi pitää etukäteen tietää, että onko joku varattu vai ei. Eihää se ketään haittaa jos kysyy, että ootko vapaa vaikka olsikin varattu.

[QUOTE="Eräs";29367105]No mene sen huoneeseen, kun se on siellä vedä ovi kiinni ja kysy.
Siinä se.
Mitä siinä voi menettää?[/QUOTE]

Ei onnistu. Pitää löytää joku hienovaraisempi lähestymistapa...

Mä en vaan ole noin rohkea ja pitää jokatapauksessa olla lähes joka pv samoissa tiloissa (mun työhuone on aika lähellä hänen) joten en uskalla.

Eikös sitä toisaalta varotella tosta työpaikkahommelista, että jos ei sitten toimikaan ja ollaan samassa paikassa läheisesti töissä niin puihin meni? Jos koettaisit viattomasti kepillä jäätä, pyydä jonnekin, sano että sulla vaikka tuplaliput xyz-näytökseen jonnekin, pääsiskö mies kaveriksi tms?

Toi on aina hankalaa, en miekään uskaltais tai kehtais mennä suoraan kysymään... Entä jos yrittäisit "sattua" samaan aikaan jonnekkin ruokalaan tai kahvihuoneeseen että olis joku syy alkaa juttelee?

Voihan se ajatella samalla lailla sinusta, että ei voi tietää oletko vapaa, eikä miehet ainakaan uskalla koskaan kysyä mitään!

Ei sun tarvii kysellä onko hän varattu. Jos on niin ethän sinä sitä voinut tietää. Hymyile ja katso piiiiitkään syvälle silmiin, älä jätä arvailun varaan tunnetko vetoa häntä kohtaan. Kyllä fisu ui sun katiskaan jos on uidakseen, eli jos on vapaatai tuntee vetoa sinuun... Miehet lankeaa kauniisiin naisiin, ja välitön, lämmin, keimaileva hymy tekee tempun.

Ei sun tarvii kysellä onko hän varattu. Jos on niin ethän sinä sitä voinut tietää. Hymyile ja katso piiiiitkään syvälle silmiin, älä jätä arvailun varaan tunnetko vetoa häntä kohtaan. Kyllä fisu ui sun katiskaan jos on uidakseen, eli jos on vapaatai tuntee vetoa sinuun... Miehet lankeaa kauniisiin naisiin, ja välitön, lämmin, keimaileva hymy tekee tempun.

Jaaha, pitääpä alkaa harjoittelemaan keimailevaa hymyä ;)

No eihän nyt keneltäkään voi mennä suoraan duunissa kysymään, että hei ootko varattu. Kyllä sellaista pidettäisiin vähintäänkin outona.
Tunnetko ketään hänen työkavereitaan? Voisit kysyä vaikka että mitä urheilua harrastaa. Ja siitähän saa sitten jutun juurta jo kivasti, urheilulliset ihmiset juttelee mielellään harrastuksistaan. Tai toki voit kysyä mieheltä itseltäänkin mitä harrastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29368234:
No eihän nyt keneltäkään voi mennä suoraan duunissa kysymään, että hei ootko varattu. Kyllä sellaista pidettäisiin vähintäänkin outona.
Tunnetko ketään hänen työkavereitaan? Voisit kysyä vaikka että mitä urheilua harrastaa. Ja siitähän saa sitten jutun juurta jo kivasti, urheilulliset ihmiset juttelee mielellään harrastuksistaan. Tai toki voit kysyä mieheltä itseltäänkin mitä harrastaa.

En tunne, oon vasta aloittanut tuolla duunissa. Mutta google kertoi, että näyttää olevan aktiivinen suunnistaja joten kai mun pitää alkaa ens kesänä käydä jollain iltarasteilla viimeistään... ;) Ei kyllä jaksais niin kauan odottaa, pitää yrittää tota hymyily-temppua tässä loman jälkeen jos satuttais joskus kohtaamaan käytävällä tms.

Yhteistyössä