Hae Anna.fi-sivustolta

Miten erota, jos poikaystävä rakastaa...

Viestiketju osiossa 'Parisuhteessa' , käynnistäjänä apua, 05.10.2017.

1. apua Vierailija

Ollaan siis oltu yhdessä puoli vuotta poikaystäväni kanssa. Aluksi oli ihanaa ja minulla oli tunteita paljon. Nyt parin kk ajan en ole oikein enää tuntenut häntä kohtaan juuri mitään enkä jaksa viestitellä juuri yhtään. Poikaystäväni kuitenkin ilmoittaa jatkuvasti rakastavansa minua ja sanoo aina että olen parasta hänen elämässään. Lisäksi hän on uhrautunut suhteemme eteen ja mm. lopettanut yli 8 vuotta kestäneen tupakan polton. Hänellä on suht vaikeaa aikaa tällä hetkellä, joten haluaisin tukea häntä, mutta suhteessa pysyminen ei tunnu oikealta. Riitelemme lähen päivittäin pikku asioista. Asumme kaukana toisistamme ja näämme pari kertaa viikossa. Lisäksi jollain tavalla häpeän häntä enkä halua mainostaa olevani parisuhteessa, mutta poikaystäväni haluaa mainostaa joka paikassa että olen hänen tyttöystävänsä... Olen useat kerrat miettinyt että jättäisin hänet, mutta en ole ottanut asiaa puheeksi, sillä tiedän hänen romahtavan täysin. Pahinta tässä on se että olen viihtynyt paremmin muiden poikien seurassa ja haaveillut olevani sinkku
    Auttakaa mitä voin tehdä

2. opiksesi Vierailija

Olet ilmeisesti sen verran nuori, että puoli vuotta seurustelua antaa mielestäsi melkein vaimon velvoitteet.
    Ei se niin mene.
    Nuorena tavataan ja erotaan, opitaan uusia asioita toisesta - ja mikä tärkeintä - itsestä.
    Tuo nyt on pateettista liioittelua, että toinen romahtaisi bänkseihin. Niitä osuu jokaisen nuoren ihmisen elämään useitakin, ennen kuin se oikea löytyy. Niin sinulle kuin hänelle. Paljon pahempaa on roikkua suhteessa säälistä ilman tunteita. Se alkaa olla suorastaan kyynistä menoa.

3. N Säviä Vierailija

4. reality Vierailija

N. Säviä korosti, että on tärkeää haluta sitoutua.

Niin onkin sitten kun on varma asiastaan. Kun on ihkasen varma omasta sitoutumishalustaan. Ei ennen.
    Minusta aloittaja ei nimenomaan ole varma itsestään, vaan haluaa vielä etsiä. Se hänelle suotakoon, koska jokainen ansaitsee juuri hänelle sopivan parin tai valitsee sinkkuuden. Ei sekään hullumpi vaihtoehto ole. Huonoin vaihtoehto on aina tyytyä toiseksi parhaimpaan.

5. reality Vierailija

Säviä korosti sitoutumishalukkuutta. Niin kuuluukin tehdä, kun on ehdottoman varma omasta halustaan.
    Minusta aloittaja ni menomaan mainitsi olevansa epävarma. Silloin on väärin toista kohtaan esittää rakastuneempaa kuin onkaan. Jokaisen suhteen tulee perustua rehellisyyteen, vaikka se hetken tuntuisikin kipeältä.
    Jokaisella on oikeus etsiä, kunnes löytää oikean parinsa. Eikä sinkkuuskaan hullummalta tunnu. Pahinta on tyytyä toiseksi parhaimpaan.

Tarot-ennustus – valitse kortti ja lue, mitä se enteilee elämääsi

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri