Miten hometalossa asustavat sairastelevat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko normaalia kun päiväkoti aloitettu syksyllä, että lapset sairastelee kerran kuukauteen jotain kuumetauteja.

Uskoisin tässä talossa olevan jo melko paha homeongelma, koska haju on kuin vanhassa mummolassa ja olemmekin tästä muuttamassa pois ja elättelen toiveita, että tämä jatkuva sairastelu olisikin johtunut tästä hometalosta.

Onko kenelläkään kokemusta hometalossa asumisesta ja siellä sairastelemisesta?

Alkuperäinen kirjoittaja no tuota:
Jatkuvaa ylähengitystieoireilua. Kuume kerran kuussa päiväkotilapsella on täysin normaalia.

Korvatulehduksia tai poskionteloita ei meillä oo sairastettu.

Huh, eipä paljon ole juhlaa tämä elämä, kun kaksi viikkoa kuukaudesta lapset kipeänä ja itse yhden viikon.

Varsinkin kun päiväkodin aloittaa, nin on aika tavallista aloittaa sairastelu. Itse asuin aikanaan hometalossa, silloin alkoi yhtäkkiä olla korvatulehduksia, siis joka kuukausi puolen vuoden ajan. Ja olin silloin kuitenkin yli 20v..

Käyppäs www.homenokat.fi sivuilla katsomassa sieltä tietoa!!!
Itse sairastuin 7v sitten ja kolme lastani home allergikkoja ,astman kanssa!Ja huom kaikki home EI haise!!!

Laita emailia mulle suoraan,voidaan jutella pitkät tarinat.

Muista positiivinen asenne,kaverit haukkukoon selän takana.Mutta meitä ymmärtäjiäkin löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko normaalia kun päiväkoti aloitettu syksyllä, että lapset sairastelee kerran kuukauteen jotain kuumetauteja.

Uskoisin tässä talossa olevan jo melko paha homeongelma, koska haju on kuin vanhassa mummolassa ja olemmekin tästä muuttamassa pois ja elättelen toiveita, että tämä jatkuva sairastelu olisikin johtunut tästä hometalosta.

Onko kenelläkään kokemusta hometalossa asumisesta ja siellä sairastelemisesta?

Yhteistyössä