Miten huutonettiin lisätään vaatepaketti siis ne kuvat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 0000000000
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

0000000000

Vieras
Kiitos sille joka neuvoo.

Olen lisäämässä huutoon usean tavaran pakettia. Haluaisin saada kaikki kuvat pötköön mutta nyt saan vain yhden kuvan ja rivin linkkejä sen alle.

Olen siis linkittänyt kuvat kuvapalveluun kuten aijaahan ja sieltä saan sen linkin. Kun lätkäisen linkin ilmoitukseen, ei se muutu kuvaksi vaan pysyy linkkinä. Mitä teen väärin?

Ota huutonet selain. Eli googlaa huutonet selain ja lataa sen. Sit ihan normisti teet sen kohteen kuvauksen siihen ja klikkaat hiiren oikean puoleista (siis siinä kohteen kuvauksen kohdalla), niin saat siitä suoraan kuvan ilmotukseen.

Minkä niistä linkeistä oot ottanut? Muistaakseni ylimmästä pitäis ainakin tulla kuva, kun sen siihen ilmotukseen laittaa.
Tosin en tiiä onko sillä väliä..mut mie teen aina niin että pistän jotain alkujorinaa siihen ilmotukseen ensin ja sit lähetän sen jo ja sitten vasta alan lisäämään niitä kuvia.

Muoks.laitan ne kuvat siihen "huutokaupan keskeyttäminen ja ilmoituksen täydentäminen"-laatikkoon. Se on siellä ihan alhaalla kun ilmo on lähetetty.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";25559248]Ota huutonet selain. Eli googlaa huutonet selain ja lataa sen. Sit ihan normisti teet sen kohteen kuvauksen siihen ja klikkaat hiiren oikean puoleista (siis siinä kohteen kuvauksen kohdalla), niin saat siitä suoraan kuvan ilmotukseen.[/QUOTE]

Lähti vähän liian aikasin.
Niin siinä kun klikkaa hiiren oikeaa, saa vaihtoehtoja eri kuvapalveluista, ite oon klikannu suoraan aijaata ja sit valitset vaan kuvan omalta koneelta ja se lataa sen suoraan siihen ilmotukseen.
Helppoa ku mikä, eikä tartte linkitellä, avata kuvapalveluita ja mietiskellä miten sen kuvan saakaan.

Jep, huutonet-selaimen äärimmäisen tyytyväinen käyttäjä täällä :wave: Älyttömän helppoa verrattuna siihen, että yksitellen lataa niitä kuvia jonkun aijaan kautta!

mä oon ladannu aijaan kautta ne vähät mitä oon laittanu kun en oo joutanu opettelemaan sitä hn-selaimen käyttöä.
siis aijaasta valitsee sen ylimmän linkin eli html. sitte ku liität sen sinne tekstiin niin sen tekstikentän yläreunasta klikkaat ensin 'muokkaa html:ää' ja sitten liität sen linkin mihin kohtaan haluat, painat uudelleen sitä 'muokkaa html:ää' nappia, niin kuva tulee näkyviin tekstiin.
toinen vaihtoehto on laittaa ensin ilmoitus ilman kuvia ja sitten jälkikäteen lisätä niitä kuvia sieltä lisää toiminninon tms kautta.