miten ihmees mä saan tuon mummelin tajuamaan,että kun meijän koira on pihalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ansku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ansku

Vieras
niin tää nostaa kädet ylös ja huutaa. totta kai pentukoira luulee ,että sen kanssa leikitään ja alkaa hyppimään ja tää mummeli heiluu sitten kastelukannulla siinä ja koira vaan innostuu enemmän! voi helvetti mä oon kypsä tuota helvetin mummoa!!!!!!!!

vaikka sille kuinka sanoo nätisti ,että se koira on vasta pentu. älä nosta käsiä ilmaan,kun se vaan innostuu enemmän ja sitten ,että se ei ole tyhmä se jopa tajuaa jos sanoo sille eikä huido kastelukannulla. tietty jos koirasta haluaa sekoboltsin niin mikäs siinä!!!!!!!!

Lähesty asiaa, kuten lasten kanssa. Menet mummon kanssa yhdessä koiran luo ja näytät sille, kuinka koiraa käsitellään. Juttele samalla rauhallisesti, että pitää koko ajan pysyä rauhallisena koiran kanssa, varsinkin kun se on vielä pentu. :)

Mummo ei selkeestikään ole tottunu koiriin.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Lähesty asiaa, kuten lasten kanssa. Menet mummon kanssa yhdessä koiran luo ja näytät sille, kuinka koiraa käsitellään. Juttele samalla rauhallisesti, että pitää koko ajan pysyä rauhallisena koiran kanssa, varsinkin kun se on vielä pentu. :)

Mummo ei selkeestikään ole tottunu koiriin.

ei auta,kun ei tajua vaikka rautalangasta vääntäis!!!!!!! se on ihan sama onko koira kiinne narunsa nokassa vai vapaana,niin aina sama ruikutus! se hyppii jne jne.

Alkuperäinen kirjoittaja terolut:
Ai kaamee.... Mikähän sirkus meillä alkaa kohan miun mummu tulee ja meil on 3 isoo koiraa... alle 2v jokainen koira .... :p

joo ole onnellinen ,että se tulee vaan käymään,kun tämä asuu tässä pihapiirissä,eli on ihan joka pv.stä tämä .

Alkuperäinen kirjoittaja ansku:
Alkuperäinen kirjoittaja terolut:
Ai kaamee.... Mikähän sirkus meillä alkaa kohan miun mummu tulee ja meil on 3 isoo koiraa... alle 2v jokainen koira .... :p

joo ole onnellinen ,että se tulee vaan käymään,kun tämä asuu tässä pihapiirissä,eli on ihan joka pv.stä tämä .

Voi ei... Anteeks mua hymyilyttää ihan hirveesti. Joo kokeile viel tota et selität niinku pienelle lapselle..
No tosiaan, ku meil oli vaan yks koira, saksari, nii sillonki oli jo ihan älytöntä ja kaikkien tuttujen kans jotka tuli käymään.. Nyt on sit Leonbergi ja Pyreneitten koira viel sen saksarin lisäks...
Saa juosta pihalle talosta, ku kuuluu et auto tulee pihaan.. Ja ekana huutaa et älkää nostako käsiä, ne ei oo vihasia, EI ÄLÄ NOSTA KÄSIÄ YLÖS!!!

Äärimmäisen turhauttavaa ku ei kukaan usko mua, vaik minä ne koirat tunnen ja oon kasvattanu...

[

Voi ei... Anteeks mua hymyilyttää ihan hirveesti. Joo kokeile viel tota et selität niinku pienelle lapselle..
No tosiaan, ku meil oli vaan yks koira, saksari, nii sillonki oli jo ihan älytöntä ja kaikkien tuttujen kans jotka tuli käymään.. Nyt on sit Leonbergi ja Pyreneitten koira viel sen saksarin lisäks...
Saa juosta pihalle talosta, ku kuuluu et auto tulee pihaan.. Ja ekana huutaa et älkää nostako käsiä, ne ei oo vihasia, EI ÄLÄ NOSTA KÄSIÄ YLÖS!!!

Äärimmäisen turhauttavaa ku ei kukaan usko mua, vaik minä ne koirat tunnen ja oon kasvattanu...
[/quote]

ja monestikko mä oon mahtanu jo sanoa,että pidetään ne kädet alhaalla,mutta kun ei niin ei!!!!!! huoh. mä oon niin kyllästyny tähän! mä ymmärtäisin jos kyseessä olis koia mikä oikeasti puree ja on vihainen ,että sitä pelätään ,utta 6kk ikäistä kultsia . okei se on aika riehakas poitsu ,mutta kyllä se ymmärtää ,kun sille sanoo ,että ei hypi.