Miten ihmeessä 11-vuotiasta voi väsyttää niin, että nukkuu koko päivän????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MorbidMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MorbidMama

Aktiivinen jäsen
05.05.2007
17 832
1
36
Tyttö on ollut viime viikon kuumeessa ja parani viikonlopuksi jolloin ulkoilikin, mutta tänään olo taas huononi. On yskinyt, valittanut vatsakipuja ja huonoa oloa. Ei kuitenkaan ole kovassa kuumeessa tms. Käytiin lekurillakin ja määräsi yskänlääkettä. Outoa tuo nukkuminen silti, nyt jo kolmatta tuntia vetelee sikeitä ja aamulla nukkui 2h ennen lekurille menoa...pitäisikö tässä jotenkin huolestua ja mistä?:(

[QUOTE="vieras";23357533]Koko päivän, jos nukkunut 5h ????[/QUOTE]

No siltä se tuntuu...ja todellakin hyvin epätavallista mein tytölle. Voisi jopa kutsua huonoksi nukkujaksi. Taisi hää ottaa torkkuja lääkärillä käynnin jälkeenkin.

No eiköhän se ole ihan normaalia tuossa tilanteessa, kyllä mäkin tuossa pari viikkoa sitten nukuin kaiken ajan minkä pystyin kun olin kipeänä, ja samoin meidän 4vee nukkui päivästä varmaan 18 tuntia, tai ainakin torkkui.

Muiltakin olen kuullut ihan tuosta samasta. Lapset ovat olleet todella poikki flunssan jälkeen. Ei ole voinut viedä kouluun tms kun ei ole pysnyt hereillä- ihme flunssa, erikoiset jälkioireet..

ja mykoplasma-kokeet kaikilla perheessä positiiviset.ehdittiin sairastaa korva-keuhkoputki tulehdukset,keuhkokuume pojalla ja astmalääkkeet kahdella kun henki ei kulkenu.nyt mykoplasmaan täsmä antibiootit,eikä vielä lähellekkään olla kunnossa.

Muiltakin olen kuullut ihan tuosta samasta. Lapset ovat olleet todella poikki flunssan jälkeen. Ei ole voinut viedä kouluun tms kun ei ole pysnyt hereillä- ihme flunssa, erikoiset jälkioireet..

Ohos, että tämmöstä olisi oikein liikkeellä...no on kyllä erikoista. Tosin ei noilla meidän muilla nyt ole ollut ihan samoja oireita, ehkä lievää väsyä.

No ei oo narkolepsiaa, flunssa väsyttää. Itse oon ollu kipee ja välillä vähän terveempi tammikuun alusta ja voin kokemuksesta kertoa että uni maittaa! Jos monta päivää nukkuu niin kannattaa mennä oikealle lääkärille ja pyytää verikokeet ja tarvittaessa keuhkoröntgen ettei oo keuhkokuumetta (se vie kaikki voimat) tai mycoplasmaa (en oikein tiedä mikä se on), mulla ollu molemmat tänä talvena + adeno + influenssa. Varmaan liittyvät jotnkin yhteen. Mutta nukuin paaaljon enemmän kun sun tyttö, kaikki ajat kun vaan suinkin pääsin sänkyyn tai vaikka nojatuoliin.

Yhteistyössä