Miten ihmeessä en ole kuin persiiseen ammuttu emokarhu??? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Aivan ihmeissäni olen, että miksi ihmeessä olen muka ihan hyvällä tuulella. Meinaan, kun yö meni enimmäkseen valvoessa, kun pojat heräs vuorotellen itkemään. Yöllä olin ihan |O :headwall: :o :kieh: :| Mutta koitinpa kuitenki pysyä rauhallisena kun enempihän se vauva varsinki olis hermostunu jos olisin alkanu perkeleitä päästelemään niin paljon ku mieli teki.

***SEURAA YKSITYISKOHTAINEN SELOSTUS. JOS EI KIINNOSTA HYPPÄÄ SUORAAN VIIMEISEEN KAPPALEESEEN! *** :laugh:

Siivosin eilen 6 tuntia putkeen. Olin sitte ihan hikinen ja väsyny kun mies tuli puol 8 kotiin muksujen kanssa. Olivat pari tuntia poissa jaloista ku imppasin ja luutusin. Kivahan se siinä väsyneenä, kun pian sen jälkeenku ne tuli kotiin, vauva heräsi kaukalosta ja huusi ihan suoraa huutoa yli 4 tuntia ennen kuin nukahti. Oli vähän yliväsyny. Ei kuulema osannu nukkua siellä mummulassa. :headwall:
Sitte kun se viimein sain nukkumaan niin vanhempi poika alko huutaa ja parkua ja piti päästä syliin. Sen kun sain nukkumaan ja menin ite pötkötteleen sänkyyn, meni puolisen tuntia ennen ku aloin saada unen päästä kiinni, koska olin ihan kireänä jostain kumman syystä. No heti kun sain unen päästä kiinni niin vauva alko itkeä. Sen kans taas tunti. ja toinen heräs. Ja toistu tämä kuvio vielä kerran. Kello oli lopulta jotain 4 tai 5 kun pääsin nukkumaan. Sekin onnistui vain koska laitoin vauvan kaukaloon nukkumaan sängyn viereen ja puoliunissani heiluttelin sitä siinä. Muu ei auttanu. Silloin se alko jo tuntumaan lämpimältäkin. Vanhempi poika heräsi vielä kerran ennen ku mies lähti töihin ja otin sen viereen nukkumaan, mutta eihän se siinä viihdy. Mies vei sen vielä sänkyynsä ennen ku lähti. Siinä kuudelta kävin vielä vauvalle maitoaki hakemassa kun sekin taas itki. seitsemältä sitte noustiin kaikki oikein pirteinä ylös. :D

Miten mulla on semmonen olo niinku oisin nukkunu ihan normaalin yön? Normaalistiki kyllä minun yöt aika katkonaisia, muttei kummiskaan tarvii valvoa noin pitkiä aikoja. Kummiski olen ihan ilosella mielellä. Vaikka särkee selkää, niskaa ja silmiä ja vähän joka paikkaa. No ei auta ku ottaa ilo irti. tulee vielä tänään semmonen hetki että nukun pystyssä pari tuntia... :whistle:

Niin lisäänpä vielä, että Vauvalla on nyt sitte yli 38 asteen kuume. Vanhemmalla pojalla on muka alle 37 vaikka on aika lämmin. Taidettiin sössiä mittaus.. :/ Korviaan ne molemmat illalla kokeili ja mies jo puhui korvatulehduksesta. Minä sanoin sille, että olis kuume jos olis tulehdus ei ne ota terveyskeskukseen jos ei oo ollu kuume 3 päivää. Katson vielä huomiseen ja sitten soitan ja valehtelen että on ollu jo kolme päivää jos ovat kipeän olosia.. Vauvalla vasta oli korvatulehdus. Ja minkä ihmeen takia ne just nyt piti sairastua ja saada vielä kuumettakin? Nyt me ei saada niille niitä influenssarokotuksia.. :/

ööö, miten niin ei ota tkhon ennenkun on ollu 3 pvää kuumetta??? Kyllä me ollaan heti menti kun on korvia valittanut ja kuuri saatu (esikolla ei edes ole kertaakaan noussu kuume korvatulehduksesta)

No onpas teillä tosiaan ollut liskojen yö :$
Omalla kohdalla oon ainakin huomannut sen, että mitä vähemmän saan tuollaisena huonona yönä nukuttua, sen pirteämpi olen aamulla. Eli jos ajatellaan puhtaasti seuraavan päivän kannalta, ennemmin tunti unta kuin kolme tuntia. Mistä lie johtuu :whistle:
Mutta seuraava yö vaatii sitten veronsa korkojen kera! Enkä taatusti herää vaikka talo räjähtäis ympäriltä...

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
No onpas teillä tosiaan ollut liskojen yö :$
Omalla kohdalla oon ainakin huomannut sen, että mitä vähemmän saan tuollaisena huonona yönä nukuttua, sen pirteämpi olen aamulla. Eli jos ajatellaan puhtaasti seuraavan päivän kannalta, ennemmin tunti unta kuin kolme tuntia. Mistä lie johtuu :whistle:
Mutta seuraava yö vaatii sitten veronsa korkojen kera! Enkä taatusti herää vaikka talo räjähtäis ympäriltä...

No näinpä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
ööö, miten niin ei ota tkhon ennenkun on ollu 3 pvää kuumetta??? Kyllä me ollaan heti menti kun on korvia valittanut ja kuuri saatu (esikolla ei edes ole kertaakaan noussu kuume korvatulehduksesta)

Joka hemmetin kerta ku olen tuonne soittanu aikaa niin tulee kysymys "kauanko sillä on ollu kuumetta". Kummipojalla sama juttu. Ja tosihan se on, että aina ei nouse kuume. Tyhmemmäksi ja tyhmemmäksi menee meidän tk.Voipi kyllä olla niin että multa jo iltapäivällä menee hermo, kun pienet raukat on ihan kipeänä.. Isommalta loppu lääkeki just..

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Joka hemmetin kerta ku olen tuonne soittanu aikaa niin tulee kysymys "kauanko sillä on ollu kuumetta". Kummipojalla sama juttu. Ja tosihan se on, että aina ei nouse kuume. Tyhmemmäksi ja tyhmemmäksi menee meidän tk.Voipi kyllä olla niin että multa jo iltapäivällä menee hermo, kun pienet raukat on ihan kipeänä.. Isommalta loppu lääkeki just..

Mä en juuri koskaan soittele tk:seen, painelen sinne vaan tytön kanssa aina kun syytä on... Tuon neitosen korvatulehdukset ei juuri hoitoa odottele, muutamassa tunnissa alkaa kova kuumeilu, oksentelu ja huuto

:$

Meillä on lapset tullu vanhempiinsa. Ei niistä juuri huomaa, että ne on kipeitä ennen ku ovat ihan pää kainalossa.. Nyt kuume nousee.. mulla varmasti pinna lyhenee päivän mittaa ja soitan tk.n ja heti karjasen että tulossa ollaan sano ny aika vaan.. Meinaan, jos ei tuo vanhempi jäbä meinaa syödä mitään koko päivänä niin huolestun tosissani. Vauvalle sain just menemään jogurttia..

Yhteistyössä