E
ei ymmärrä
Vieras
Tuntuu, että raskaaksi tuleminen on jotain salatiedettä josta en pääse millään perille. Tällä palstalla varmaankin joku osaa antaa helppiä miten tästä jatkaisin! Ensimmäinen puolivuotta oli rentoa yrittämistä melkein asenteella "tulee jos on tullakseen", päiviä en siis laskenut. Nyt yli melkein vuoden olen tikuttanut ovulaatiota, seksiä on koitettu harrastaa riittävän mutta ei liian usein, on koitettu soveltaa seksi asentoja ja omaa olemista seksin jälkeen jne. muita vinkkejä mitä olen netistä löytänyt. Nyt edelliset 4kk on meno ollut jo niin epätoivoista, että olen juonut netistä löytämieni ohjeiden mukaan greippimehua, juottanut myös miehelleni maca jauheella terästettyjä marjasmothieita...
Mutta ei tulosta ei vain synny. Itse olen käynyt perusgynen tarkastuksessa mutta mies on ehdottomasti vastaan kaikkia tarkempia tutkimuksia joten ne ei tule kysymykseen. Välillä iskee suru ja epätoivo vaikka kuinka yritän ajatella etteivät kaikki voi saada lapsia ja mitä positiivista on siinä että ei ole lapsia. En vain saa itselleni uskoteltua, että en lapsia halua. Ikää kummaltakin löytyy 29 vuotta joten kohta alkaa jo tulla hoppu.
Mutta ei tulosta ei vain synny. Itse olen käynyt perusgynen tarkastuksessa mutta mies on ehdottomasti vastaan kaikkia tarkempia tutkimuksia joten ne ei tule kysymykseen. Välillä iskee suru ja epätoivo vaikka kuinka yritän ajatella etteivät kaikki voi saada lapsia ja mitä positiivista on siinä että ei ole lapsia. En vain saa itselleni uskoteltua, että en lapsia halua. Ikää kummaltakin löytyy 29 vuotta joten kohta alkaa jo tulla hoppu.