Alkuperäinen kirjoittaja Kotkotuksia:
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Nykyajan kotkotuksia:
Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
Alkuperäinen kirjoittaja Nykyajan kotkotuksia:
En yleensäkään tajua miks tollasia matoja edes viedään koneella maasta toiseen. Eikö ne kakarat ehdi yhtään myöhemmin päästä reissaamisen makuun? Turhaa hömpötystä!
Pientä äreyttä ilmassa jollain
Voi muuten olla, että ei pääse. Tiedä vaikka ilmastonmuutotalkoissa lennot kiellettäisiin.
Sitä paitsi globaalissa maailmassa perhesiteetkään eivät aina osu samaan maahan.
En ole yhtään äreällä tuulella, tää on vain mun mielipide. Muutaman kuukauden ikäsiä kakaroita lennätetään... miksi?
No esim siksi että isovanhemmat asuu toisessa maassa tai peräti puolet vauvan perheestä. Ei ap esim. sanpnut olevansa menossa lomalle. Ja vaikka menisi niin mitä sitten.
Sisareni asuu toisessa maassa ja kävi Suomessa synnyttämässä ja lensi vain pari VIIKKOISEN vauvan kanssa takaisin kotiin.
Juu, mutta valtaosa noista reissaajista ovat ihan tavallisilla lomamatkoilla. Oli niin tai näin, se on vaan todella... no jääköön nyt mainitsematta.
Pitääkö elämän pysähtyä siihen, että perheeseen tulee vauva. Eikö vanhemmilla tai sisaruksilla saa olla halua päästä vaikka lämpimään rentoutumaan ja lomailemaan? Meillä esikko on lentänyt 3 kk ikäisenä ekan kerran ja kaksi seuraavaa vuoden ikäisenä, lennot on mennyt hyvin, eikä mitään itkuraivareita ollut.
Niin ja miksi itse sitten lomailet, ihan yhtä itsekästä se omakin lomailusi on? Itse väitän että pienikin lapsi, jopa vauva osaa nauttia siitä, kun ei tarvitse topata suurta määrää vaatetta päälle vaan riittää vähäisempikin. Pieni lapsi nauttii lämmöstä ja uimisesta ja siitä, että vanhemmatkin ovat iloisia ja rentoutuneita!
terv. eräs joka ei tosiaankaan tykkää Suomen syksystä tai talvesta