Miten ihmeessä te ehditte meikata yms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pippuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pippuri

Jäsen
12.07.2004
173
0
16
Ja laittaa hiukset,kuntoillaja ruskettua :ashamed: :o :o ?
Musta tuntuu että mä oon aina nykyään vaan vähän sinne päin,jos hiukst ja vaatteet on kivat nii meikki jää vaan nopeeseen ripsarin sutasuun ja jos meikkaa huolella niin ne hiukset on laittamatta......
juu on mulla ja ongelmat mut ku tuntuu että aina on vaa tiskaamassa,siivoomassa,pyykkäämässä tai kokkaamassa.
Ois kiva taas joskus näyttää hyvältä.... :whistle:

En mä jaksakaan, siksi usein vapaalla olenkin jotain vähän sinne päin :D .
Niin juu ja ukko tekee silti puolet kotihommeleista, joten ei se ajan puuttestakaan voi johtua :\| .

Mie alan pikkuhiljaa oppimaan kaiken tuon tekemisen. Aamuisin hiukset + meikki (rajaus+ ripsari). + nuo loput sitten illalla.

Vaan tuon ruskettumsen kanssa on hiukan hankalaa....Ellen sorru ostamaan väriä purkista ;)

Ei mulla mene meikkaamiseen aamulla kuin 5minuuttia. Ei pysty ilman ripsiväriä lähtemään ihmisten ilmoille =) Hiustenlaitto usein jää vähemmälle huomiolle, ponnari päähän ja menoksi. Totuus kuitenkin on että lapsen saannin jälkeen en ole käyttänyt ulkonäkööni niin paljon energiaa kuin ennen.

Mä kyllä ehdin ihan hyvin meikata ja laittaa hiukset ja valita vaatteet joka aamu ja vielä halia lasta ja pukee lapsen sekä vielä syödä aamupalan ja lukea lehden, vaikka meillä on mun kouluaamuina vaan vähän reilu tunti aikaa aamuisin valmistautua... Taidan olla supernopee.
Vapaa-aikoina en kotioloissa kauheesti laittaudu mutta jos vaikka kaupungille tai kauppaankin lähdetään niin kyllä vähän pitää peiliin vilkasta ja edes tukka kammata.
Tykkään näyttää siistiltä ja kyllä yleensä aikaa löytyy sellaseen minkä tuntee tärkeeks. Tykkään myös lukea ja ehdin hyvin lukea pari kirjaa viikossa. Se on vaan järjestelykysymys.
No toisaalta sitt en tykkää kauheesti siivota, niinpä pientä järjestelyä lukuunottamatta siivoon viikossa, eikä meillä mitenkään likasta ole edes...

Laittaudun yleensä aamusin samaan aikaan kun poika istuu potalla...potalla istuminen kestää meillä yleensä n. 5-10 minuuttia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:42 pippuri kirjoitti:
Ja laittaa hiukset,kuntoillaja ruskettua :ashamed: :o :o ?
Musta tuntuu että mä oon aina nykyään vaan vähän sinne päin,jos hiukst ja vaatteet on kivat nii meikki jää vaan nopeeseen ripsarin sutasuun ja jos meikkaa huolella niin ne hiukset on laittamatta......
juu on mulla ja ongelmat mut ku tuntuu että aina on vaa tiskaamassa,siivoomassa,pyykkäämässä tai kokkaamassa.
Ois kiva taas joskus näyttää hyvältä.... :whistle:

Tiedät tasan miltä susta tuntuu ja mistä puhut! Näin se vaan menee, lapsi ja koti vie suurimman ajan, tällähetkellä. Mutta ei se ole lopullista! Lohduttaako?

Itse ratkaisen arkisin asian niin että herään tuntia aikasemmin kuin poika joten ehdin käydä suihkussa ja meikkaan, mutta en meikkaa siten kuin ennen lasta vaan paljon paljon kevyemmin, joka varmaan ihan hyväkin kun vanhenee! :D

Ruskettunut en ole koskaan, ja ulkona lapsen kanssa on hrlppo olla!

Aamulla kun herätään poitsun kans meen suihkuun ja poitsu istuu jakkaralla vieressä ja ihmettelee.Hiuksien laittoon en tartte muuta ku harjan ja pampulan.

En oo koskaan meikannut arkena,vain silloin kun olen liikenteeseen lähdössä.(ja sillonkin poitsu istuu jakkaralla ja annan sille hammasharjan,pesee hulluna hampaitansa koko meikkauksen ajan yleensä)

Ainut kuntoilu johon mulla on mahdollisuutta on kuntoliikunta rattaita lykkien ja illal sit kuntopyöräily(jos saan ittestäni aikaseks)

Ja aurinkoa en ottamalla ota,palan sit kesällä ihan huomaamatta pihalla ollessa.

Mut mä oonkin kotiäiti jaoten meil ei oo koskaan mihinkään kiire,mut jos meikkaisin ym. ja töissä kävisin,niin en ehtis varmaan mitenkään :D

Yhteistyössä