miten ihminen voi olla näin tyhmä pyhällä hengellä pitää elää pyhät.=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tosi tyhmä

Vieras
mulla ei oo pankkikorttia luulin että tänään pankit auki normaalistu. mutta olipa järketys kun 13.20 olen pankin takana ja ovet kiinni.
jääkaappi huutaa tyhjyyttään ja pankit auki vasta tiistaina =(

*tyhmä tyhmä tyhmä*

kertokaahan mistä taijon rahaa? ja sukulaiset asuvat toisella paikkakunnalla eli niitä ei nyt apua.

onhan mulle pakastimessa ruokaa muutamalle päivälle,jotain kuiva aineita
mutta margariini,maito,jugurtti ,leipä vähissä =(

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Ei sulla oo S-tilillä yhtään rahaa, jos siis sulla se eturyhmäkortti. Meillä on siel 100e pahanpäivän varaa.

käytin ne alkuviikosta tais sinne 2e jäädä =)
pitäs kyllä aina jättää sinne. kävin koko konkkaronkan kanssa kaupassa ja aattelin että helpommalla pääsen kun maksan s-tililtä.
eilen piti käydä kaupassa kun oli pojan lääkäri mutta aattelin että käyn tänään. tosiaan kuvittelin että normaalisti auki =(
oon koko iltapäivän soitellu joka taholle mutta ei mistään sukulaisillakun on mutta kun asuvat 600km päässä ja auto ei liiku vedellä.eli ei niitä sieltä saa. samoiten lähettäminen niin ei siltikään oo vasta kun ti.

Alkuperäinen kirjoittaja niin oot:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja niin oot:
nosta automaatista

millä jos ei oo pankkikorttia..

automaattikortilla!

mä käsitin ettei oo minkäänmoista korttia kun pankista käy rahansa hakemassa. mä en nyt osaa muuta ehdottaa kun tosiaan tutun kauppiaan kanssa asioiminen ja asiasta sopiminen tai sit jonkun lähellä olevan ystävän kautta hoitaminen et lainaan ja maksat sit takas tiistaina.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Onko sulla nettipankkia ja jotain tuttua, jolla olis samassa pankissa tili? Sulla ei siis ole automaattikorttia ollenkaan vai?

ei =( ja niin tuuria et just nyt pyhiä näin paljon. tosiaan toivoin että kartti olis tänään tullut mutta ei ( mulla tili toisella paikkakunnalla sieltä mistä kotosin)

Ei tämä nyt voi olla mahdlista. Nistä asioistakun tiedotetaan aina pari viikkoa etukäteen, kuten myös alkon aukioloajoista. pankissa kun nykyään yhä harvempi joutuu asioimaan, mutta ainahan nuo virastot on ennen juhlapyhiä auki poikkeusaikatauluilla.

Yhteistyössä