Miten ihmiset voi olla niin saakelin itsekkäitä?!!! ARGH!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minni:)

Aktiivinen jäsen
28.12.2011
4 645
7
38
Voi jessus et pistää vihaks ihmiset jotka kulkee "laput silmillä" tyyliin ei kuulu mulle. Menipä tosta punasia päin kävelyketjusta herneet suorastaan nenään. Niinkun muiden elämä, muiden lapset, muiden murheet- ei kuulu mulle... Argh! Kiva et on ajattelevia ja välittäviä ihmisiä tää maa pullollaan.

ARGH, ARGH ja vielä kerran AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGHHHH!!!!!!! :mad: Jospa se tästä helpottas.

Se on niin hirveen surullista, kun tosiaan mennään laput silmillä. (en tiedä mistä ketjusta ap. puhuu, mut eniveis)

Sitten jos vahinko sattuu omalle kohdalle tai omalle lapselle, niin siinä vaiheessa yleensä sitten korostetaan sitä muiden vastuuta (esim koulun, muiden vanhempien, muiden ihmisten, ohikulkijoiden jne) ja vaaditaan, että yhteiskunta tulee apuun.

Mut muuten ei lotkauteta korvaa..

Joo. Tääl siis oli semmonen ketju mis kysyttiin käveletkö punaista päin vaik ois pieniä lapsia siin odottamassa valojen vaihtumista. En ny ehi tähän hätiin ettiä. Monet vaan totes et ei ole mun asia tai ei ole ees aatellut ja vanhempien homma opettaa miten toimitaan liikenteessä. Niin siis tottakai on vanhempien homma, mut vois sitä muutkin jotain ajatella. Kyllä musta mun tehtävä ihan aikuisena on näyttää hyvää esimerkkiä lapsille, oli ne sitten omia tai täysin tuntemattomia. Ja jotenkin ajattelen et kaikki aikuiset tän tajuis mutku ei.

Sama pätee muihinkin asioihin. Ymmärrän toki et jokaiselle sattuu päiviä et omat murheet täyttää pään niin täysin (sairaudet, taloudelliset vaikeudet, läheisten kuolema yms.) ettei tosiaan jaksa tollaset asiat sillä hetkellä kiinnostaa ja se on ihan ymmärrettävää, mut ihan yleensä ottaen. Jotenkin toi ajatusmaailma et voi omasta mielestään tehä mitä tahansa muiden lasten nähden koska "niiden vanhempienhan homma ne on kasvattaa" on musta jotenkin käsittämätöntä.

Yhteistyössä