Miten ilahduttaa miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mv

Vieras
Olen usein ajatellut, että tahtoisin ilahduttaa miestäni ihan muuten vaan joskus, mutten tiedä miten. Hän ei oikein innostu mistään, joten tosi vaikeaa. Joskus olen tehnyt hänen lempiruokiaan tai hieronut jalat, ja se on ollut ihan kivaa hänestä mutta ei mitenkään tosi hohdokasta. Olisi kiva keksiä jotakin uutta, mistä ilahtuisi paljon. Makuuhuone asioissa minä olen enemmän se aloitteentekijä, ja olen pari kertaa oikein tentannut, että olisiko sillä puolella jotain, mistä hän erityisesti pitäisi, mutta ei kuulemma ole. Mitä ihmettä keksin?

Itse olisin ihan onnessani vaikka kukista tai kynttilä illallisesta, ihan mistä vaan. Mutta mies on mysteeri - onko teillä vinkkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
Odotatko häneltä minkälaista tunnekuohua?

Tosiaan, viestistäni saa käsityksen kuin odottaisin hänen hyppävän kattoon riemusta. En sitä hae, enemmänkin sellaista, että näkyy aito ilo silmissä tyyliin: "jes, kivaa!" Yleensä esim. lempiruokien kanssa vaan syö sen ja kiittää kohteliaasti, mutta ei pidä sitä oikein minään erikoisempana asiana. Ja joskus kun ehdotan hieromista hän sanoo: "no ok, jos sä haluut". Muttei mitään kummempaa. Turhauttavaa. Mutta voi tosiaan olla että odotan liikoja, ehkä kuvittelen, että koska itse innostuisin jostain vastaavasta niin hänenkin pitäisi. Kiitos kommentista.

Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Olen usein ajatellut, että tahtoisin ilahduttaa miestäni ihan muuten vaan joskus, mutten tiedä miten. Hän ei oikein innostu mistään, joten tosi vaikeaa. Joskus olen tehnyt hänen lempiruokiaan tai hieronut jalat, ja se on ollut ihan kivaa hänestä mutta ei mitenkään tosi hohdokasta. Olisi kiva keksiä jotakin uutta, mistä ilahtuisi paljon. Makuuhuone asioissa minä olen enemmän se aloitteentekijä, ja olen pari kertaa oikein tentannut, että olisiko sillä puolella jotain, mistä hän erityisesti pitäisi, mutta ei kuulemma ole. Mitä ihmettä keksin?

Itse olisin ihan onnessani vaikka kukista tai kynttilä illallisesta, ihan mistä vaan. Mutta mies on mysteeri - onko teillä vinkkejä?

Me miehet olemme ilahdutettavissa yksinkertaisesti, ota suihin

No kai miehesi jostain tykkää? Ehkä miehesi harrastuksista voisi saada kehiteltyä jotain ideoita? Tai jos teette yhdessä jotain sellaista mitä ette ole ennen tehneet yhdessä/ käytte jossain ihan uudessa paikassa tms..

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja mv:

Me miehet olemme ilahdutettavissa yksinkertaisesti, ota suihin

Heh :) Se kuuluu vähän niin kuin petirutiineihin, ainakin melko usein. Ja joo, tuntuu toimivan. Mutta miehenä kerro ihmeessä, mitä muuta voi tehdä - ehkä jotain muuta kuin seksijuttuja? Vai kannattaako tehdä mitään, onko koko ajatus ihan hölmö?

Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
No kai miehesi jostain tykkää? Ehkä miehesi harrastuksista voisi saada kehiteltyä jotain ideoita? Tai jos teette yhdessä jotain sellaista mitä ette ole ennen tehneet yhdessä/ käytte jossain ihan uudessa paikassa tms..

Korista pelaa, siitä on vaikea repiä mitään. On ihana mies, mutta jotenkin poikkeuksellisen passiivinen luonne. Ei oikein tykkää käydä missään, sata kertaa olen ehdottanut jotain teatteria, ulkonasyömistä, kyläilyä, baaria, mutta mies lähtee vaan jos on "pakko", ei huvikseen... äh. Ehkä kannattaisi vaan vuokrata joku kung fu -leffa ja ostaa karkkia. Niistä tykkää.

Yhtäkkiä tuli mieleeni, että teenkö tämän vain itseni takia, että tulisi jotain vaihtelua? Argh... ehkei tässä olekaan kyse miehen ilahduttamisesta vaan itsestäni. Great.

Vaikuttaa siltä, että mies on tyytyväinen, mutta sinä kaipaisit pientä vipinää. Voit yrittää järkätä jotain pientä kivaa, mutta ei kannata pettyä, ellei mies innostu. Esim. itse olen kotona viihtyvää tyyppiä ja nautin kun kaikki on tasaista ja rauhallista. Ymmärrän kyllä, että se jostain toisesta voi olla tylsää.

Alkuperäinen kirjoittaja Esco:
Vaikuttaa siltä, että mies on tyytyväinen, mutta sinä kaipaisit pientä vipinää. Voit yrittää järkätä jotain pientä kivaa, mutta ei kannata pettyä, ellei mies innostu. Esim. itse olen kotona viihtyvää tyyppiä ja nautin kun kaikki on tasaista ja rauhallista. Ymmärrän kyllä, että se jostain toisesta voi olla tylsää.

Ehkä asia on tosiaan kuten sanot, muuta selitystä ei löydy. Mies kun sanoo olevansa onnellinen ja kyllä sen hänestä näenkin. Itsekin olen kotikissa ja aika flegmaattinen - olen itse asiassa aika ihmeissäni, että olen löytänyt jonkun, joka on sitä vielä enemmän :) Joo, otan sanoistasi vaarin, tänks.