Miten iloitsenkaan rinnoistani :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
Siis uusista rinnoistani, tai rinnoistani ylipäätään. Vajaat 2 viikkoa sitten nämä leikattiin minulle ja voi että on iloinen olo jo nyt. Toki voihan tulla kapseloitumisia tai muuta ongelmaa, mutta silti... :) Ei tartte pitää enää täytettyjä liivejä ja kaulan alaosaan asti tulevia tiiviitä kaula-aukkoisia paitoja.

Ennen leikkausta mulla ei siis ollut ollenkaan rintoja. Jopa AA oli liian suuri :( Ennen lapsia mulla oli A-kupit ja niihin olin tyytyväinen. Imetysten jälkeen jäljelle jäi vain tyhjät nännit. Jos paidan kaula-aukko avautui yhtään eteenpäin kurottaessa, näkyi kaula-aukosta siis paljas ja suora rintakehä ja liivien toppaukset :( Kun liiveissä ei ollut mitään täytettä omasta takaa.

Nyt leikkauksen jälkeen rinnoissa on vielä turvotusta, ja uskoisin lopullien koon asettuvan pieneen B -kuppiin. Ihanaa mennä taas uimaan (täysin tissittömille en ole löytänyt uimapukuja tai istuvia topattuja yläosia, jotka eivät kastuttuaan näyttäisi nimenomaan topatuilta)! Ja ihanaa ostaa rintaliivit, sellaiset ihan oikeat! Ei tartte enää mennä henkkamaukan esiteini-ikäisten liivejä ostamaan *häpeä*

Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
onne< uusista rinnoista. paljonko tuli hintaa? oishan se kiva jos ois rinnat

Hintaa tuli 5400 euroa. Arvetkin on (ainakin tällä hetkellä vielä) niin olemattomat ja taitavasti tehdyt, etten näe niitä edes itse peilistä. Tosin voihan ne vielä punertua ja levitä...

Hienoa, Onnea!! Minäkin niiiin haluaisin!!! Sais sit pukeutua miten haluaa jne jne jne.. Tuntuuko ne tekorinnoilta? Siis jos esim halaa tms? Onko ollut kipeät? Kaikesta mahd. tiedosta olisin kiitollinen, tuntematon kun pelottaa mutta silti niin kovin haluaisin kunnon naiselliset tissit takas!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hienoa, Onnea!! Minäkin niiiin haluaisin!!! Sais sit pukeutua miten haluaa jne jne jne.. Tuntuuko ne tekorinnoilta? Siis jos esim halaa tms? Onko ollut kipeät? Kaikesta mahd. tiedosta olisin kiitollinen, tuntematon kun pelottaa mutta silti niin kovin haluaisin kunnon naiselliset tissit takas!!

Leikkaus tehtiin Jyväskylän KL Plastiikkakirurgisessa sairaalassa. Yhden yön joutui olemaan sairaalassa. Ekat 3 päivää tissit oli ihan tajuttoman kipeät ja viikon ajan söin säännöllisesti kipulääkettä. Alkuun mies joutui jopa pesemään hiukseni, kun en pystynyt nostamaan käsiä ylös. Implantit laitettiin rintalihasten alle, joten joudun pitämään tukiliivejä yötä päivää ekan kuukauden ajan.
Vasen rinta on vielä enemmän turvoksissa kuin oikea. Rinnat eivät ole vielä laskeutuneet ja kiinnittyneet kunnolla tietenkään, vaan se voi vielä pari kuukauttakin. Siksi ne näyttävät vielä vähän rintakehällä törkätyiltä :) Mutta painellen ja koetellen tuntuvat kyllä pehmeiltä eikä tekorinnoilta.

onnittelut! minäkin olen ollut hyvin tyytyväinen, otin 1v sitten kanssa täytettä ja sain entisen kokoni takaisin. mulla ennen lapsia oli 75C, 4 lapsen jälkeen 75AA rusinat. nyt 75D suurinpiirtein, vähän vaihtelee liivimerkistä riippuen..toisessa merkissä koko on 70 E..mutta koko näyttää samalta kuin ennen lapsia..

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
onnittelut! minäkin olen ollut hyvin tyytyväinen, otin 1v sitten kanssa täytettä ja sain entisen kokoni takaisin. mulla ennen lapsia oli 75C, 4 lapsen jälkeen 75AA rusinat. nyt 75D suurinpiirtein, vähän vaihtelee liivimerkistä riippuen..toisessa merkissä koko on 70 E..mutta koko näyttää samalta kuin ennen lapsia..

Onko sulla ollu niiden kans mitään ongelmia?

mäkin haaveilin silikoneista kunnes toinen raskaus sai rinnat kasvamaan 75b:stä 75C:hen. Rinnat on kivikovat, pystyt, "täydet"....en halua tällaisia, jollainen todennäköinen tulos leikkauksesta on. barbi nukke. Sinun tilanteessasi ratkaisun ymmärrän, mieluummin tämäkin kuin ei rintoja..mutta mieluummin roikkuvat a-kupit taas kuin nämä luonnottomat möykyt.

Alkuperäinen kirjoittaja lattarinta:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:

Onko sulla ollu niiden kans mitään ongelmia?

ei ole ollut mitään ongelmia =) toivottavasti ei tulekkaan. tuosta kovuudesta sanoisin, että ovathan nämä luomurintaa kovemmat varsinkin vatsallaan maatessa tuntuvat, mutta ei silti estä esim. selkälihastreeniä vatsallaan maatessa itselläni. istuessa nämä ovat hyvinkin pehmeät..ja mies tykkää kovasti, tosin miehen vuoksi en näitä laittanut.

Yhteistyössä