Miten iskeä nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja E2O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

E2O

Vieras
Olen nainen ja haaveilen seksistä toisen naisen kanssa. Miten iskeä nainen jossain ravintolassa tai missä tahansa? Katsonko intensiivisesti silmiin ja hymyilen tai menisinkö suoraan juttelemaan vai miten antaa vinkki, että olen kiinnostunut intiimimminkin?

Olen suhteessa miehen kanssa, mutta haluan kokeilla seksiä naisen kanssa. Antakaahan vinkkejä naiset, joilla on kokemusta asiasta.

Minusta naiseen pätisivät ihan samat säännot kuin miehenkin iskemiseen periaatteiltaan.

Välttyäksesi noloilta tilanteilta voi olla aika vaikea hienotunteisestikkaan lähestyä ketään toista naista nk. normaalissa ravintolassa. Kannattaisi varmasti käydä juuri lesbojen suosimissa ravintoloissa, jossa lähtokohdat ovat jo varmasti tiedossa, ainakin kutakuinkin.
Tai nettiin sexdate.com oma profiili, ja etsimään nainen etsii naista. Voi sitten vaihdella puolin ja toisin viestejä, vaikka monenkin kanssa ja loytää se sopiva nainen, jonka kanssa teidän halut tavoitteet kohtaavat toisensa?

Alkuperäinen kirjoittaja E2O:
Olen nainen ja haaveilen seksistä toisen naisen kanssa. Miten iskeä nainen jossain ravintolassa tai missä tahansa? Katsonko intensiivisesti silmiin ja hymyilen tai menisinkö suoraan juttelemaan vai miten antaa vinkki, että olen kiinnostunut intiimimminkin?

Olen suhteessa miehen kanssa, mutta haluan kokeilla seksiä naisen kanssa. Antakaahan vinkkejä naiset, joilla on kokemusta asiasta.

Jos asut paikkakunnalla, missä on bi, lesbo -tai homoravintoiloita, niin mene sinne. Ei tarvitse edes välttämättä tehdä mitään, vaan kokeneet hoitavat homman (isku).

Alkuperäinen kirjoittaja E2O:
Olen nainen ja haaveilen seksistä toisen naisen kanssa. Miten iskeä nainen jossain ravintolassa tai missä tahansa?

Mikäli etsit naista vain 'koetarkoitukseen' pelkkää seksiä varten, voi olla vaikeaa löytää sellaista naista, joka antautuu intiimeimpään mahdolliseen kanssakäymiseen vain siksi, että kokeilunhalusi tyydyttyisi. Ei ihmisiä voi sillä tavoin käyttää 'testinukkeina'.

Jos löydät partneriksesi samanlaisen ja yhtä kokemattoman, ette todennäköisesti saa kokemuksesta irti sitä, mitä toivot, luultavasti vain humalaista hapuilua ja paljon pahaa mieltä. Jos taas löydät, esimerkiksi juuri gay-baarista, jonkun kokeneemman, voi käydä niin, että sinut 'isketään' vain siksi, että muuta ei ollut saatavilla ja iskijä on epätoivoinen tai jo läpikäynyt kaiken tarjolla olevan materiaalin aiemmin.

Tutustu ensiksi ihmiseen ja pyri sitten vasta hänen pöksyihinsä.