Miten jaksaa ilman ystäviä ja vertaistukea, kun on kotiäitinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja weeennnn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nyt alkaa olla takki aika tyhjä.Ei juuri läheisempiä ystäviä.
Olen jaksanut koska olen kokenut ,että lasten paikka on kotona jos ovat alle 3v.Toiseksi ei ole rahkeet riittäneet kodin ja työn yhdistämiseen.Mutta nyt syksyllä asiaan tulee muutos.Ja menen opiskelemaan...

Hei..Mulla hyvin ristiriitaiset mielipiteet jaksamisesta..Olen ollut nyt 3 vee kotona ja tarkoitus olisi aloitaa työt pian..pää ei kestä ilman aikuisten seuraa, vaikka onhan niitä kerhoja missä voi käydä tuulettumassa..Toisaalta säälittää laittaa 3vee ja 1,5vee päiväkotiin, oisko sittenkin kotona, jaksaisinko..

Ja mun pää ei kestä aikuisten seuraa. Vituttaa jo ajatella tulevaa töihinpaluuta ja sitä typerien paskanjauhajien kuuntelemista siellä.
Viihdyn vallan mainiosti kotona lasten kanssa, kirjat, tv ja netti on mylle ihan tarpeeksi sosiaalista toimintaa.

[QUOTE="vieras";24330745]Ja mun pää ei kestä aikuisten seuraa. Vituttaa jo ajatella tulevaa töihinpaluuta ja sitä typerien paskanjauhajien kuuntelemista siellä.
Viihdyn vallan mainiosti kotona lasten kanssa, kirjat, tv ja netti on mylle ihan tarpeeksi sosiaalista toimintaa.[/QUOTE]

tää vahvistaa mun käsitystä siitä, että kotiäidit ei vaan pärjää oikeassa elämässä. ei osaamista eikä kunnianhimoa.

Miksi jatkaa elämää noin?

Hanki ystäviä, harrastuksia, uskalla kiinnostua jostakin asiasta ja tee siitä intohimo!
Tutustu itseesi ja opi tietämään mikä sinua ilahduttaa ja järjestä sitten systemaattisesti itsellesi ilon aiheita arjen keskelle!
Hanki kavereita ja tuttuja; josta kusta heistä voi ajan myötä ja kärsivällisyydellä tulla ystävä.

Ja asennoidu arkeen toisin: se on seikkailu, jossa joka päivä opit lastesi kanssa itsestäsi ja sinua ympäröivästä maailmasta uutta.

Yhteistyössä