Miten jaksaa itsekeskeistä marttyyrisukulaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄRSY!!!11
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ÄRSY!!!11

Vieras
Kun en voi katkaista välejä kun ei ole minun puolen sukulaiseni. Kun joka helvetin asia liittyy häneen, kaikki mitä tehdään tehdään hänen kiusakseen ja on se ihme kun ei häntä oteta huomioon. PERKELE että ärsyttää mutten tiedä miten sietää tätä ihmistä?!

[QUOTE="vieras";24253230]Mulla oli sama ongelma, anoppi, onneksi lopulta myös mies näki äitinsä marttyritemppujen läpi, joten anoppi on nyt onnellisesti poistettu elämästämme :)[/QUOTE]

Mitenhän meilläkin onnistuisi tuo lopullinen poistaminen? Vai tulisiko elämä liian helpoksi sitten... Tämä on ainut ihminen joka on viime aikoina aiheuttanut meille päänvaivaa, joten poistaisin hänet mielelläni ja välittömästi.

Vielä paremmonhan se onnistuu, ettet pidä yhteyttä jos ei ole edes sun sukulaisesi. Jos on miehesi sukulainen, niin sanot vaan miehellesi että
huolehtii itse omasta sukulaisestaan. Ja kaikkiin häneen liittyvistä asioista.

[QUOTE="vieras";24253249]Vielä paremmonhan se onnistuu, ettet pidä yhteyttä jos ei ole edes sun sukulaisesi. Jos on miehesi sukulainen, niin sanot vaan miehellesi että
huolehtii itse omasta sukulaisestaan. Ja kaikkiin häneen liittyvistä asioista.[/QUOTE]

Mies ei pidä, siksi onkin marttyyri. Ja purkaa paskansa lapseen ja minuun. Mies kun ei jaksa enää välittää.

Mun äiti on juuri sellainen ihminen. Ei ole koskaan kysynyt miten mä voin, ainoastaan lapsista kyselee harvoin txtviestillä. En voi puhua sille mitään omista kuulumisistani myöskään, koska se tuomitsee KAIKEN. Vain hän on oikeassa mielipiteineen. Ei pidetä yhteyttä, eikä tapaa lapsenlapsiaan kuin kerran tai pari vuodessa.