Miten joku jaksaa ja viittii kirjoittaa tälläisistä jutuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zelina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

Zelina

Vieras
Siis voi elämä, onko tää joku muoti-ilmiö tämä bloggaaminen? Näitä tulee kuin sieniä sateella. Nettikauppoja vaan mainostetaan ja kerrotaan mitä kaikkea halutaan. Mä luulin että tämä on joku sisustusblogi ja kaipa se sitä kovasti yrittääkin... :D

White & Fresh

Kuvat on huonoja ja sisustus on hirveä. Miksi oi miksi mä aina löydän kaikista karseimmat blogit?

Kannattaisi harkita järjestelmäkameran (ja kuvaustaidon) hankkimista tuon blogin pitäjän. Laadukkaat kuvat on kuitenkin ensiarvoisen tärkeitä sisustusblogissa.

Luin ekan sivun eikä todellakaan inspiroinut katsomaan vanhempia postauksia. Mikä ihmeen idea oli sitä kylppäriäkin esitellä, kun ei siinä ollut mitään erikoista tai tyylikästä, tavallistakin tavallisempi vuokrakämpän kylppäri... Ja ne mainokset mitä oli ihan tuhottomasti sivulla, todella ärsyttäviä! Silmään pisti myös blogin kuvailu, bloggaaja kutsuu itseään yli kolmekymppisenä tyttöseksi. Eikä vaikuttanut edes mitenkään ironialta.

Mutta kirjoittaja saanee nyt muutaman kävijän sivuilleen, kun täällä mainostetaan :D

Mitä lie ennakkoluuloa tai jotain, mutta mulle tulee niin kovin kovin teennäinen vaikutelma kaikista näistä blogeista, joitten emännät sisustavat vuoronperään huoneita, tekevät hienoja asetelmia, askartelevat ja värkkäävät ja postaavat sitten aikaansaannoksensa toisille.
Kaikki on niin täydellistä ja harmonista ja valkoista ja harmaita tähtiä. Tuntuu aika ohuelta elämän sisällöltä, vaikka ei se tietenkään sitä ole, mutta joskus säälittää.

Mitä hienompi blogi, sen hienompi ja parempi elämä?

White sitä ja white tätä. Ja miksi kaikilla blogisteilla on tosiaan noita kissoja? Katoitteko muuten sen olohuonetta, siis apua miten huonosti sisustettu. Jotain pientä piperrystä seinustat täynnä ja ihan kulahtanut kusinen sohva

Huoh, ei ollu kyllä yhtään kiinnostava ja niin kämppä kuin blogin ulkoasukin kaukana "freshistä". :D

Ja saa mun mielestä haukkua jos julkisen blogin tekee, en mäkään itseeni ottaisi jos joku mun blogia haukkuisi. :D

Järkyttäviä kuvia. Poistais nyt edes kameran asetuksista päivämäärän näkymisen kuvissa, se viimeistään pilaa kaiken, vaikka kuvat ovat muutenkin tosi huonoja.

Toi mulle hyvän mielen :)! En pitä itseäni kovin kummoisena sisustajana, oma esteettinen silmäni usein päästää läpi virheitä, jotka huomaan vasta joskus sadan vuoden päästä, oman huuhsollimme 'sisustuksessa' siis. Tämän blogin näkeminen kyllä piristi, kyllä mä oon sittenkin aika prosisustaja :D.

Minusta karseita kännykällä otettuja kuvia ja surkeaa kylppäriä surkeampaa ovat nuo vilkkuvat mainokset, nettikaupan mainostaminen, tuotesijoittelu, "tienausajatukset" jne.

Onko tuo Ektorp-sohva muuten saatu jotenkin runnottua kaarevaksi, vai sinkuuko perspektiivi kännykällä kuvattaessa noin pahasti! :D

Yhteistyössä