Miten joku voi alkaa suhteeseen passittoman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sluibailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sluibailija

Aktiivinen jäsen
17.01.2018
967
91
28
Tulipa vain mieleeni. Monet ovat näissä turvapaikanhakijoiden turvapaikoissa töissä ja löytävät sieltä "elämänsä miehen".
Miehellä ei ole passia, henkkareita eikä mitään kuin tulinen sielunsa, kaikki paperit "hävisivät" pakomatkalla. Mies sanoo olevansa nimeltään XY, ikää XX ja on maasta nimeltä XX missä on aivan kauhea sota.

Ja tämän kanssa on mentävä nyt äkkiä naimisiin kun tämä on niiiiin ihana. Harmi vain kun maistraatti ei suostu vihkimään passitonta sulhasta!

Miten joku voi alkaa suhteeseen tuollaisen tyypin kanssa, mistä ei ole mitään todisteita. Hän voi olla vaikka kuka ja mistä tahansa eri maasta!
Mä en ainakaan uskaltaisi:confused:

Mä olen ollut avoliitossa passittoman miehen kanssa ja saimme lapsen. Kyse oli kylläkin ihan suomalaisesta miehestä jonka ei ollut tullut hankittua passia. :D

Niin sitä vain, että olipa typerä otsikko tässä aloituksessa.

Oon ite niin arka, etten uskaltaisi alkaa suhteeseen turvapaikanhakijan kanssa. Epäilisin kuitenkin, että hänellä on vaimo ja lapset kotimaassaan. En mitenkään voisi uskoa, että hän rakastaisi minua, monta naista kuitenkin tavannut kun tullut läpi Euroopan.

Yhteistyössä