Miten jotkut jaksaa kävellä piikkareilla koko päivän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelee

Vieras
Katselin tänään tovin keskustassa nuorten naisten kenkiä ja yllättävän monella oli todella korkeat piikkarit jalassa. Nuo naiset olivat tosi nuoria, mutta silti ihmettelen miten ihmiset jaksaa kävellä sellaisissa koko päivän? Tai yleensäkin lähteä shoppailemaan tuntikausiksi sellaiset jalassa, ja vielä talvella kun on liukasta ja kaikkea? Jokunen vuosi sitten kaikilla nuorilla tuntui olevan tennarit, nyt ne on näköjään vaihtuneet piikkareihin

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25457661:
Mä taas ihmettelen, miksei jotkut käytä koskaan...

joittenkin vaan ei kuulu käyttää. älä siis julkisilla paikoilla viitti. :D

ite en ole koskaan kokeillukkaan.

Suostuisitko itse käyttämään jos oisit nainen? Esim. vaikka useampana päivänä viikossa koko päivän? En nimittäin usko
'
Isä on kyllä sikäli oikeassa, että se on tottumiskysymys. Mä aloin kulkemaan piikkareilla 14-vuotiaana ja lopetin vasta 20 vuotta myöhemmin. Ja silloinkin vain siksi, että sairastuin nivelreumaan eikä päkiät enää kestäneet korkokengillä kävelyä.

mä en ymmärrä miks jotkut käyttää mahdollisimman korkeita korkoja vaikkei osaa edes kävellä niillä. Polvet koukussa kävely ja huojuminen on aika kaukana seksikkäästä.

Sopivan korkuisilla kengillä on ihana kävellä. Lestin on oltava oikeasti hyvä, ja jalan tottua kenkiin. Iskemättömillä kun lähtee alkajaisiksi kävelemään koko päivän edestä, ei ihmekään jos jää traumoja korkokengistä.

Pakottaa pitämään ryhdin kunnossa, vatsan "tiukkana" ja kävelyvauhdin normaalina. Ja tykkään kun mies tykkää :p

Sopivan korkuisilla kengillä on ihana kävellä. Lestin on oltava oikeasti hyvä, ja jalan tottua kenkiin. Iskemättömillä kun lähtee alkajaisiksi kävelemään koko päivän edestä, ei ihmekään jos jää traumoja korkokengistä.

Pakottaa pitämään ryhdin kunnossa, vatsan "tiukkana" ja kävelyvauhdin normaalina. Ja tykkään kun mies tykkää :p

Peesaan tätä, korot voi olla vaikka kuinka korkeat jos lesti on hyvä, eikä tee tiukkaa käyttää vaikka joka päivä. Oli kausi jolloin mulla oli aina korot, mitä korkeemmat, sen paremmat, enkä osannut edes kävellä korottomilla kengillä, se oli jatkuvaa kompastelua. Sitten tapasin mieheni joka ei pidä koroista ( :O ) ja opettelin käyttämään littania kenkiä. Mutta kyllä mä yhä edelleen käytän mielummin niitä korollisia kenkiä.

Ja tuo, että ryhti paranee korkkareilla, on ihan totta. Lisäks mun sääret näyttää hemmetin hyvältä jos on vähääkään korkoa. :D

Yhteistyössä