Miten kannattaa kirppispöytä täyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liikkaa myytävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liikkaa myytävää

Vieras
Kun tavaraa on niin paljon,että millään ei mahdu viemään kaikkia kerralla.Ulkovaatteet mahtuu kyllä varmaan kaikki henkareihin.Mutta kannattaako tehdä esim. pahvilaatikoista lattialle tietyn kokoisille vaatteille paikat vai pitää vaan pöydällä vaatteet?Entäs kengät,voiko ne laittaa lattialle ja ala-hyllylle vaatteita?Penkooko nuita laatikoita tai alahyllyjä kukaan?

Oisko jollain vinkkejä,miten saa siististi laitettua mahdollisimman paljon vaatteita esille?(kokohaarukka 80-110cm vaatteissa,sekä poikien että tyttöjen vaatteita)

Viet parhaat ensin, niin pöytä tyhjenee ja voit joka päivä viedä sinne lisää. Mun mielestä laatikot/korit on hyviä siitä, että niissä on samankokoisia vaatteita samassa korissa. Ei tartte kaikkea penkoa. Oon ite laittanu lattialle laatikkoon esim. kestovaippoja yhteen ja dvd-levyjä yhteen, niin näkee heti, minkälaisia juttuja laatikossa on.

Kyllä laatikoitakin tulee pengottua, kunhan niissä selkeästi lukee mitä sisältävät (Esim. housuja 68-80 cm.) eivätkä ole liian isoja, jotta sieltä löytääkin jotain. Selkeät kyltit laatikon kyljessä auttavat huomaamaan ne. Minä ainakin kumarrun vielä herkemmin, jos kyltissä mainitaan vielä hintakin, esim. 1 euro/kpl tai 0,5-2 euroa/kpl.

Vaatteet henkareille, hyllyt/korit on ihan onnettomia kun yksi ihminen sotkee ne niin eipä niistä kukaan osta enää...Vie vaikka päivittäin tai joka toinen päivä uutta.

Hyllyille kenkiä ja muuta tavaraa.

Laita parhaat vaatteet henkareihin ja pinojen päällimmäiseksi niin ne houkuttelevat ostajia paikalle. Kengät voi laittaa lattialle tai alahyllyille, ne saa sieltä helposti nostetuksi. Jos sulla on mielettömästi vaatteita niin vie mieluummin lisää tavaraa sinne kuin että sulloisit pöydän heti täyteen. Jos pöytä on ihan täynnä se ei ole houkutteleva eikä sieltä löydä mitään. Itse ohitan sellaiset pöydät, koska sieltä on niin hankala poimia mitään kun osa tavaroista tippuu koko ajan lattialle. Voit laittaa huonokuntoisimpia laatikoihin ja laittaa laatikon reunaan selkeästi mitä sieltä löytyy. Mutta parhaat vaatteet ehdottomasti hyvin saataville ja ne huonoimmat niihin laatikoihin lattialle.
Good luck!

Ok,kiitos,eli varmaan sitten jotain laatikoita teen.Kannattaako sinne alahyllylle laittaa laatikoihin,vai ihan irrallaan?Jos laatikon kylkee kirjottais mitä siellä on?Entäs nuo kengät,lattialle?Alahyllylle?Vai semmoiseen korivaunuun("vessavaunu")?

No mun täytyy sanoa että mä en jaksa alkaa penkomaan kirpalla mitään laatikoita, mä katon sen mitä pöydällä on siisteissä pinoissa ja annan laatikot ja monesti alahyllytkin olla! Vie niitä vaatteita osissa ja laita vaikka pöydän toiseen päähän tyttöjen vaatepinot ja toiseen poikien. Paidat, bodyt ja housut ym. omiin pinoihinsa, ihannetapauksessa lyhyt- ja pitkähihaiset omiin pinoihin. Ja jos mahd. erottele eri koot omiin pinoihin. Mut tän kaiken toteuttaminenhan on pöydän koosta kiinni!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaatteet henkareille, hyllyt/korit on ihan onnettomia kun yksi ihminen sotkee ne niin eipä niistä kukaan osta enää...Vie vaikka päivittäin tai joka toinen päivä uutta.

Jos laatikosta leikkaa lyhyen sivun pois,niin pino on silloin näkyvissä ja ei tarvi "penkoa" kun voi nostella pinosta yhden kerrallaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
No mun täytyy sanoa että mä en jaksa alkaa penkomaan kirpalla mitään laatikoita, mä katon sen mitä pöydällä on siisteissä pinoissa ja annan laatikot ja monesti alahyllytkin olla! Vie niitä vaatteita osissa ja laita vaikka pöydän toiseen päähän tyttöjen vaatepinot ja toiseen poikien. Paidat, bodyt ja housut ym. omiin pinoihinsa, ihannetapauksessa lyhyt- ja pitkähihaiset omiin pinoihin. Ja jos mahd. erottele eri koot omiin pinoihin. Mut tän kaiken toteuttaminenhan on pöydän koosta kiinni!

Juu eipä siihenpöydälle hirvaasti niitä pinoja mahdu :( Montakohan vaatetta kannattaa sitten laittaa per pino,että ei oo liian sekava?Onko esim. 5 vaatetta liikaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos laatikosta leikkaa lyhyen sivun pois,niin pino on silloin näkyvissä ja ei tarvi "penkoa" kun voi nostella pinosta yhden kerrallaan?

Meinaatko että ihmiset viikkaa ne vaatteet takaisin kun on nostelleet ne sieltä yhden kerrallaan? Vaate myy paremmin henkarilta, kokeile ellet usko :)

Meinaatko että ihmiset viikkaa ne vaatteet takaisin kun on nostelleet ne sieltä yhden kerrallaan? Vaate myy paremmin henkarilta, kokeile ellet usko :)

No en :),siksi just aattelinki että montakohan vaatetta kannatta pinoon laittaa,että ei oo sitte ihan pommin jäljiltä.Aion kuitenkin pöydällekin vaatteita laittaa,koska se jäis muuten tyhjäksi,kun ei ole myynnissä muuta kun vaatteita :)

Mä taas katon ne pöydät missä on ilmotettu mitä kokoja on. En jaksa alkaa setviä jokaikistä vaatekasaa ja todeta ettei tässäkään oo sopivaa. Jos taas lukee että collegehousuja 100cm niin heti tiedän tarkistaa. Liian täydet ei houkuta yhtään ja sekaset. Pahimmillaan on pöytä yksi hirveä vaatevuori sikinsokin.
Ja kyllä viikkaan takasin siististi ja laitan paikalleen sen mihin oon koskenu enkä vaan viskaa.

Mä luulen et 5-6 ois ihan hyvä, pysyy pino nättinä eikä kaadu! Mut hei jos sulla on kivoja hyväkuntoisia vaatteita niin ne menee kyllä kaupaksi vaikka laittaisit osa laatikoihin, toi mun sepustus oli vaan sellanen ihanne kirppispöytä jota on aikas mahdoton toteuttaa, Anteeksi jos masensin sua, ei ollut tarkoitus!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Mä luulen et 5-6 ois ihan hyvä, pysyy pino nättinä eikä kaadu! Mut hei jos sulla on kivoja hyväkuntoisia vaatteita niin ne menee kyllä kaupaksi vaikka laittaisit osa laatikoihin, toi mun sepustus oli vaan sellanen ihanne kirppispöytä jota on aikas mahdoton toteuttaa, Anteeksi jos masensin sua, ei ollut tarkoitus!!

Juu no harm done ;) Kauheen vaikeeta miettiä miten itse laittais,vaikka tulee nuita kirppareita kierreltyä,niin tuntuis että tietäis mikä on hyvä!

No en :),siksi just aattelinki että montakohan vaatetta kannatta pinoon laittaa,että ei oo sitte ihan pommin jäljiltä.Aion kuitenkin pöydällekin vaatteita laittaa,koska se jäis muuten tyhjäksi,kun ei ole myynnissä muuta kun vaatteita :)

No sitten, ennemmin vaatekoreja kuin tyhjät hyllyt :) Joka koriin vain yhtä laatua ja korin reunaan lappu tyyliin "bodyt 74-80cm"

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Mä taas katon ne pöydät missä on ilmotettu mitä kokoja on. En jaksa alkaa setviä jokaikistä vaatekasaa ja todeta ettei tässäkään oo sopivaa. Jos taas lukee että collegehousuja 100cm niin heti tiedän tarkistaa. Liian täydet ei houkuta yhtään ja sekaset. Pahimmillaan on pöytä yksi hirveä vaatevuori sikinsokin.
Ja kyllä viikkaan takasin siististi ja laitan paikalleen sen mihin oon koskenu enkä vaan viskaa.

Juu mullakin on tapana nostella siitä pinosta yks kerrallaan ensin ja sit jos näyttää mielenkiintoiselle niin vasta otan sieltä ja avaan viikkauksen.

No sitten, ennemmin vaatekoreja kuin tyhjät hyllyt :) Joka koriin vain yhtä laatua ja korin reunaan lappu tyyliin "bodyt 74-80cm"

Oisko nuo korit sitten paermmat kun pelkät vaatepinot?

Yhteistyössä