Miten kertoa miehelle kauniisti haluavansa enemmän hellyyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku vaan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku vaan...

Vieras
Meillä on rakennusaika menossa. Mies tietenkin paljon poissa kotoa kun töiden ohellaa rakentaa. Muuten kaikki ok, mut mä kaipaisin enemmän hellyyttä mieheltä sillon kun se on kotona. Se ei ymmärrä jos vihjaile eikä suoraakaan puhetta. En jaksa aina jankuttaa kun se ei auta mitään. Olen yksin lasten kanssa kotona ja niin hellydenkipee kun voi olla. En välttämättä niinkään seksiä kaipaa, tosin ei sitäkään mielestäni tarpeeksi ole. Lähinnä haluaisin halauksia ja pusuja yms... ihan vaan silittelyjä jne. Mut miestä ei kiinnosta. Okei olen hieman ylipainoinen, et ehkä oon sen mielestä ällöttävä, vaikkei sitä suoraan sanokaan. Sen huomaa joistain tilanteista. Nyt oon tavannu ihanan toisen miehen(myös naimisissa), joka on niin ihanan miehekäs ja puheista päätellen myös vaimonsa paljon poissa kotoa. Näin untakin tästä miehestä, on niin miehekäs, ja ihan erilainen kun omani. En silti todellakaan halua erota. Haluan vaan OMALTA mieheltäni enemmän huomiota(vaikka haaveilenkin tästä toisesta). Illat se istuu kännykän tai tietokoneen kanssa, juttelee omia asioitaan ja mun pitää ehdottomasti olla kiinnostunut tai loukkaantuu, ei kysele mun kuulumisia jne...
Minkälaisen kirjeen tms voisin miehelleni kirjoittaa että ymmärtäisi todella mitä kaipaan, vai onko tilanne toivoton? Puhumisesta ei tule mitään. Önähtää vaan jotain eikä mikään muutu, ei osaa jutella. Mä en kestä. Mä haluan kunnon ison miehekkään halauksen ja kasan ihania pusuja :'( Melkein ihan sama kuka se olis...

Turha kenenkään sanoa et se pettää. Siihen en usko. Kiitos jos joku jaksoi lukea ja kiitos jos joku vielä jotain kommentoisikin.

Kai te nyt nukutte yhdessä? Käperry iltaisin miehesi viereen ja nauti siinä läheisyydestä. Miehesi tekee töitä ja vielä rakentaa, mikä on varmasti raskasta niin henkisesti kuin fyysisestikin. Anna miehelle vähän tilaa ja jousta. Jos jotain niin kuntoile se ylipainosi poissa. Saat enemmän itseluottamusta (kirjoitit että "ehkä olen sen mielestä ällöttävä") ja ehkäpä miehesikin huomaa positiivisen muutoksen.

Yhteistyössä