Miten kertoa miehelle yllätysraskaudesta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "positiivinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"positiivinen"

Vieras
nyt näyttäisi vähän siltä että meille on neljäs lapsi tulossa, ilman suunnittelua, yllätyksenä.

Uskon että mies suhtautuu tähän lopulta ihan hyvin, ollaan kuitenkin puhuttu että joskus vielä neljäs lapsi saisi tulla.
Mutta tämä pikkuinen taitaa haluta tulla yllätyksenä. Joten ukko varmasti järkyttyy.

Järkytyin minäkin. Mulla on kuitenkin ollut aikaa sulatella ajatusta.

Miehelle jos menen vain kertomaan ja hän järkyttyy niin sitten minä loukkaannun ja riitahan siitä tulee.

Itse siis ehdottomasti haluan tämän yllätyspikkuisen.

Suunnittelin vähän että jätttäisin lapun ja raskaustestin päydälle ja lähtisin lastenkanssa pariksi tunniksi puistoilemaan. Saisi mieskin hetken sulatella asiaa rauhassa ja sopeutua siihen.

Kuulostaako hyvältä vai onko parempia ideoita??

vaikka ei tätä itsekkään vielä täysin todeksi käsitä. Mutta menkat ovat myöhässä ja kaksi viivaa tuossa raskaustestissä pojottaa. wau, ei voi muuta sanoa.

t: yllättynyt mutta onnellinen ap

no sillälailla että sanot hälle,että raskaustesti näyttää positiivista,meille tulee vauva =) kyllä se mies sulattelee asiaa olit siinä tai et,ja mun mielestä tuollanen asia pitää ehdottomasti kertoa kasvotusten,ei lapulla. kerta kyseessä on vielä kaiken lisäksi ylläri :)

mä kertoisin miehelle heti, ennen palstaa, ennen ystävää. HALOO, sun ja miehes yhteinen asia. Jos mä olisin miehesi, loukkaantuisin, että puit asiaa palstalla minun sijaan.

No meillä oli se tilanne että epäilin raskautta ja olin testinkin tehnyt ja positiivinen oli. Sanoin sitten miehelle että täytyy tehdä testi kun menkat myöhässä, tein sen ja viivat tuli. Mies meni ihan tolaltaan ja siitä seuras monen kuukauden hirveä piina.. Mutta nyt kaikki hyvin ja mies odottaa innoissaan vauvaa, meille on myös neljäs tulossa.

OT, mutta kertoisisko mikä ehkäisy petti?

Mä olisin heti järkytyksessäni kertonut miehelle. Siis ihan heti! Olistte voineet jakaa tunteen.
Kysyt, että miten kertoa? Mielestäni voit ihan hyvin kertoa sen kasvotusten. Voit sanoa, että hän saa sulatella asiaa yksinään tai voitte keskustella heti, miten hän tahtookaan. Tyhmää jos jätät vain lapun ja mies tahtoisikin heti jutella etkä ole paikalla.

No en mä ny lappua jättäis. Mä kyllä yleensä sanon jos menkat on myöhässä. On toinen tilanteen tasalla heti alusta alkaen jos sattuiskin olemaan "yllätysraskaus".

Puhu sen kans illalla kun lapset nukkuu.

Mikä on "yllätysraskaus"?? Kumpi teistä,sinä vai miehes,on yllättyneempi siitä että jos harrastaa seksiä ilman ehkäisyä,voi tulla raskaaksi? Tai jos käytitte ehkäisyä,niin mikä se oli? Jos et kestä kasvotusten kertoa,voisithan kokeilla teeskennellä harmistunutta "kun ei kumiinkaan voi näköjään luottaa.." ("kumi" tässä siis teiän käyttämä ehkäisy)..ja katsoa sitten miehen reaktiota.

Yhteistyössä