Miten kielisuudelma tehdään?

  • Viestiketjun aloittaja Aloittelija...
  • Ensimmäinen viesti
bilebeibeeeh
jotku väittää että kielarit on ällöjä. mun mielestä kielarit on ihanii. pari viikkoo sitten tein mun ekan kielarin yksissä bileissä. oli ihan sika kivaa<3 ! kannattaa kokeilla ! aina kun on mahollisuus tehä sellane, nii tehkää ;)
 
ghjk
mun eka kielari tapahtu ihan vähä aikaa sit. poika työsi kielensä mun suuhun ja mä sit vaan menin mukaan vaikka en ikin oo ennen kielareit tehny. en kyllä ees osannut:D ja seki oli semmonen "yhenillan juttu". oon 15 w ja nyt vasta eka kielari. oon mää pojan luon yöt ollu jne mut sillon me vaan normej pusui. Ja pojall oli ihanat huulet. Nuoleskeltiin oikeesti koko yö!! <3
 
jejjeej
kai sitä voi monella tapaa tehdä, miten kukin haluaa.
Itse aloitan suutelemalla huulia. Sitten saatan kieleni kärkeä "tarjota" miehelle siinä samalla. Mies sitten saattaa imeä kieltä tai sitten leikittelemme kielillä.
Joskus mies innostuu ja kieli menee syvälle suuhun tutkien kitalakea ja hampaita.
Siinä on huulet ikäänkuin yhdessä. Suu on auki ja joskus ihan ammollaankin. Kyllä sen oppii ihan tekemällä.

mut miten niinku leikitellään kielillä ?
 
Viimeksi muokattu:
FreddieMercury4ever
- pidä kieli pehmeenä
- älä kuolaa
- ÄLÄ nuole huulia, koska meikit menee ja pidemmän päälle huulet rohtuu ja se on muutenkin ällöttävää
- älä tunge kieltä syvälle, sitä harrastaa vain teinit
- muista antaa myös hengittää

ja KYLLÄ, kielisuudelman todellakin voi tehdä myös väärin.
 
tanssijatar
kielisuudelma voi olla kuin tanssia. alussa joko tehdään liian kiihkeästi tai vain tunnustellaan toista. ajan ja totuttelun kanssa siihenkin voi tulla paremmin ns. yhteinen tahti.

..todella romanttista tekstiä, mutta ihan mukavaahan se suutelointi välillä on..
 
jonna tervomaa
hei olen jonna ja olen koittanut seksiä ja se on ihanaa ja siksi mul on lapsi!! ja rakastan ukko danskia se on söpö ja sulonen!!!!!!!!!!!!!! mut joskus riitaa kin on syntynyt
 
awwwww&lt;3
mulla on kesäloman jälkeee ensimmäiset teffit yhen tyypinkaa mistä oon jo tykänny aika kauan ja sit se vaa kysy mult msn et uskallanko vetää sen kaa joskus kielari ja sanoin vaa et jooo .. (= mut ongelmana täs on ny vaa se et en oo ikinä tehny sitä ( ja sei ei teidä sitä ) ni mitä mä teeen jos se rupee tulee siihe iha lähelle ja on alottamassa ni APUA mit mä teen ku se on tietenki kauheesti kokeneempi ja tälleee AUTTAKAA ((====
 
Tietämätönn
Onko se hetki, kun kieli on toisen suussa miten pitkä. Onko se vain hetkellistä ja sitten taas uudestaan. Vai ollaanko siinä suut ammollaan ja kielet kontaktissa pitemmänkin aikaa?
 
Mies
No kai siinä kieli vaan hieman koskettaa huulia.
Ei siinä koko kieltä tungeta toisen suuhun.
Ja kieli voi siinä huulilla käydä useammakin kerran.
No voihan sitä tehdä miten itse, ja vastaanottava osapuoli haluaa.
 
kkfodi
Just joku päivä sitten tyttöystävän kanssa tuli mulle ainaki ensimmäinen kielari, ei sekään kauheen kokeneelta vaikuttanu. Jotaan kevyesti suutelin sen kaulaa ja näin sen ilmeen joka oli niin sellanen - ah - en osaa ees selittää mut ei jättäny asioit epäselviks. Ajattelin sit kokeille siirtyy huulille ja se vastas heti ja hetki vaan suudeltiin normaalisti pelkil huulilla. Hetken pääst se tarjos kieltä ja vastasin parhaani mukaan. Monta minuuttia oltiin kiinni toisissamme ja oli aivan taivaallista. Ja todellaki tuli melkolailla luonnostaan, turha sitä on jännittää. Oikea tapa on silloin kun molemmista tuntuu hyvältä.
 
Pikku pirpana
- pidä kieli pehmeenä

ja KYLLÄ, kielisuudelman todellakin voi tehdä myös väärin.
Ihan totta! Mutta totta on myös sekin, että mieltymyksiä on monia. Nykyinen mies osaa kielisuudella, mutta se ensimmäinen, jolta kielisuudelman sain, ei osannut. Hän työnsi kielensä syvälle suuhuni, meiltä osui hampaatkin yhteen. Tunsin, että tukehdun hänen kieleensä.
Taitava kielisuutelija "kysyy" ensin, että mitä saisi olla. Jos on itse aloittelija, niin ei se ole noloa koittaa tehdä samaa, mitä kumppani tekee.
Vinkkinä naisille, että jotkut miehet villiintyvät siitä, että niiden ylä tai alahuulta imaistaan kevyesti. Merkkaa sitä, että nainen pitää miehestä ja haluaa ehkä jotain muutakin
 
Viimeksi muokattu:
ihmelapsi
kielarin tein itse 13 vuotiaana ensimmäisen kerran. nyt olen 16 vuotias, ja se on ihan helppoa. ei siin muuta ku ensin suutelet ja kun tuntuu, aloita kielen toisen suuhun. helppoa. jos toinen ei halua kielaria, sen huomaa, kun hän torjuu sen. älä pety jos hän ei halua. kielareita saa ihan tarpeeks sit myöhemmin
 

Yhteistyössä